jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Tävling hos oss: Vinn en goodiebag från DollarStore

Av Jenny och Jon Sjöberg - 16 oktober 2010 15:51

Som ni kanske vet är vi lite DollarStore-frälsta, så innan vi for hem från Piteå passade vi på att plocka ihop lite grejer till en goodiebag. Den innehåller allt möjligt: vantar, buff, smink, örhängen, halsband, armband, duschcreme med mera!

Nu har du chansen att vinna denna fina goodiebag!

Allt du behöver göra för att delta i utlottningen är att lämna en kommentar, och glöm för allt i världen inte att skriva din mejladress, om du inte har en blogg, i kommentarsfältet. Det är det enda kravet, för annars vet vi inte vem du är och har sålunda ingen möjlighet att kontakta dig om det skulle bli du som har turen på din sida.

Sista dagen att delta är lördagen den 6 november. Lycka till!


Tävlingen är avslutad. Grattis Inga-Lill!

 
 
kristinakicki@yahoo.se

kristinakicki@yahoo.se

16 oktober 2010 17:41

lotterier är kul.
Och snart är det jul.
Då kan jag vinsten ge bort.
med ett sött litet kort.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se/kristi

 
Ingen bild

Leksand Stars

16 oktober 2010 17:41

Leksand vill ha Dollar Store.

 
Ingen bild

Jenny

16 oktober 2010 20:26

Jag är med , Jag håller tummarna för att just jag vinner :)

 
Linda

Linda

16 oktober 2010 20:40

Vill absolut vara med och tävla om denna fina goodiebagen, så nu håller jag tummar och tår och hoppas på en massa tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

http://familjengranberg.blogg.se

 
Julia :)

Julia :)

16 oktober 2010 21:40

Hej! Jag vill jätte gärna vara med. Jag håller tummarna för jag vinner den här tävlingen!!!
Från Julia :)

jujja-karlsson@hotmail.com

http://JuliaKarlssonn.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Linda

16 oktober 2010 22:41

härligt med tävling. klart jag vill vinna goodiebagen!!

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg!

 
Ingen bild

Emma

16 oktober 2010 23:41

åh jag är med. gillar också den butiken och den finns tyvärr inte här nere där jag bor. brukar passa på att handla där när jag åker norrut :)
iceblueeyes_85@hotmail.com

 
Ingen bild

Terese Rhodin

17 oktober 2010 08:51

Ååååh vilka spännande saker. Skulle gärna vilja vara med!
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

 
Ingen bild

Anna G

17 oktober 2010 09:51

Jag vill gärna vara med! Vad mycket fina saker, vill ha alltihop :D

Kram Anna
gillandoz@hotmail.com

 
Ingen bild

Seija

17 oktober 2010 12:52

Jag vill ju givetvis att grejerna kommer hem igen till Piteå, eller hur, Nalle?
Kram Nalle/ Seija
Seijas.tanskanen@gmail.com

 
helena

helena

17 oktober 2010 13:12

jag är gärna med :)
har länkat i min blogg: http://hellavixx.devote.se/blogs/6356031/goodiebag.htm

kram Helena :)
helenaeklund97@hotmail.com

http://hellavixx.devote.se

 
Ingen bild

Idun

17 oktober 2010 15:47

Jag vill vara med :)

idavraal@gmail.com

 
Ingen bild

Josephine

17 oktober 2010 17:59

hoppas att jag vinner jag är med :)
e-mail: j.frans@hotmail.com

 
Ronja

Ronja

17 oktober 2010 21:15

Åh jag är med! :D Allt ser jättefint ut, önskar vi hade den butiken här! :)

http://tavlingstips.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Inga-Lill

17 oktober 2010 23:07

Vill vara med. Men om jag vinner så hamnar Laban och Labolina flaskan hos barnbarnet.Han är tosigt förtjust i dem. Hoppas på turen!
famwarnil@hotmail.com

 
Annika  - bloggen med massa tävlingar

Annika - bloggen med massa tävlingar

18 oktober 2010 07:22

Jag vill vara med och tävla om denna goodiebag!
Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

http://www.nilssonpettersson.blogg.se

 
Alfva

Alfva

18 oktober 2010 09:09

Såklart vill jag också vara med!
/08a som aldrig i sitt liv satt sin fot i en dollarstore och är avundsjuk!

http://alfvan.wordpress.com

 
Ingen bild

Monika

18 oktober 2010 16:45

Vill vara med! många användbara saker :) waring666@hotmail.com

 
Erika

Erika

18 oktober 2010 20:54

Jag vill verkligen vinna. Ursnygg buff och vantarna ser riktigt mysiga ut!

http://www.shopaholicans.blogg.se

 
Ingen bild

Pia

21 oktober 2010 23:58

Hejsan, vill gärna vara med och tävla om en spännande goodiebagen hos er. Här i södra Sverige finns inte DollarStore.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

 
Ingen bild

Lova

28 oktober 2010 15:40

jag är med

 
Ingen bild

anne-marie.wahlstrom@tibro.se

29 oktober 2010 17:53

Hejsvejs tävlingar och spel,kul för min del

 
Anna

Anna

31 oktober 2010 19:57

jag vill vara med :) Btw har jag aldrig hört talas om den butiken tidigare.

http://Annaxpersson.blogg.se

 
Elisabeth

Elisabeth

1 november 2010 16:08

Jag vill gärna vara med! Hoppas på tur :)

http://lantlivat.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards