jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Jenny och Jon Sjöberg - 21 februari 2011 19:15

... innan jag fick ordning på visitkorten. När jag var ursinnig, slet mitt hår, bröt mitt svärd och rev sönder min skjorta. Hihi! /Jenny

(Självklart är vi i original båda två...)

Av Jenny och Jon Sjöberg - 21 februari 2011 18:35

Trägen vinner! Jag övergav skitwordoffice och gjorde ett försök på visitkorten i favoritprogrammet pagemaker istället. Det gick så mycket bättre! Och nu var skrivaren lite mer medgörlig.

Nu blev inte resultatet i världsklass men jag är nöjd. Någon som vill ha ett visitkort...? :) /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 21 februari 2011 13:26

  

Visitkort - det kan jag väl göra själv! Eller? Nja, det var lättare sagt än gjort. Hittade en mall i Office men krångel, krångel och åter krångel. Vet inte om jag skulle kalla det där mall!!!

Och när jag äntligen skulle skriva ut - ja, då tog magentafärgpatronen slut. Typiskt. Jag använder ju inte ens den färgen! Texten är svart, svart, svart - men det fattade inte skrivaren och avbröt utskriften och bad mig vänligen byta patronen. 

Någon sitter och ropar "Vistaprint!" på min axel... Och att beställa visitkort var jag inne på först. Hade antagligen varit mycket smidigare... Nåja, jag fick ju lite tid att gå i alla fall. Ska ta nya tag sen. Men det är aldrig försent att ge upp! /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 21 februari 2011 07:11

Stort tack till alla er som röstat på oss - det har gett utdelning!

Vi kammade hem en termos och vi är jätteglada. Tack, snälla.

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards