jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 2 april 2011

Oh My God!!!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 2 april 2011 16:54

Jag och Jon gick in på Resecentrum och i skjutdörrarna på väg in mötte vi en kille. Jag sa skämtsamt till Jon:

"Det där var ju The Moniker."

Och Jon svarade att det var det! Det hela blev ännu mer bekräftat när en ung tjej gick rakt fram till honom för att fråga något medan han pratade i telefon, och när en annan tjej gick förbi och sjöng högt: "Oh My God, Oh My God..."

Jag lekte paparazza och smygtog några bilder. Tvingade stackars Jon att stå i förgrunden på en bild... Jag vågade ju absolut inte gå fram och be om autograf och foto.

 

Undrar vad han gjorde här? Hmm. Först stod han ute och rökte och sedan satte han sig i vänthallen och där lämnade vi honom. Det var verkligen en kul grej för inte hade vi räknat med att träffa på honom just där och då.

Synd bara att jag ska vara så himla feg och blyg när det gäller kändisar. På Gekås gick vi och letade efter skinnrengöring och bestämde oss till slut för att fråga någon. Denna närmaste någon råkade just bli Morgan. Jag blev tvungen att skicka fram Jon för att fråga - inte vågade jag prata med Morgan heller. Men jag följde faktiskt med och stod bredvid. Eller kanske lite snett bakom... /Jenny 

 
 
skrivmoster

skrivmoster

2 april 2011 17:11

Men Jenny fegis!! Nu hade du chansen på både Morgan och "The Moniker" och så sumpar du det!! Men du har ju den sistnämnde på bild i alla fall!!

Jag skulle nog varit som du... :(
Kram!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

2 april 2011 17:20

Förra gången vi var till Ullared såg vi Ola-Conny, men inte vågade jag mig fram till honom heller. Och han tycker jag är ganska söt! ;)

Vet inte varför jag upphöjer dessa kändisar - men de är ju inte som vem som helst när de har varit på TV!!! Fast de är de ju egentligen...

Kanske beror det på att jag själv värnar om min privata sfär och skulle tycka att det var ytterst obehagligt om folk sprang fram till mig... Inte för att det kommer hända. /Jenny

Pst... Jag har faktiskt en bild på Morgan också. På väldigt långt håll knäppte jag den när han drog in sin truck i hissen.

 
Ingen bild

Johan

2 april 2011 17:37

Vem fan är The Moniker?

Jenny och Jon Sjöberg

2 april 2011 18:12

Vem f*n är du?

 
Annika

Annika

2 april 2011 18:04

Ni är ju största paparazzi fotograferna =) .. Men så roligt.. att du inte gick fram och prata lite.. ha ha..

Och jag som älskade Daniel eller The Moniker i Mello.. // Stor Kram

http://ochsakomannika.blogspot.com

Jenny och Jon Sjöberg

2 april 2011 18:14

Ja, det gäller ju att ta tillfället i akt. Några kändisar lär ju inte komma klampande genom Fagersanna precis. Och även det här var ganska oväntat...
Vet inte vad jag skulle ha sagt... Allt kändes så fånigt. Men det här räckte gott!
Trevlig kväll! /Jenny

 
Ingen bild

Margoth Östman

3 april 2011 11:26

Har heller ingen aning om vem The Moniker är.
troligen en artist då,är dåligt med i kändis svängen.Har svårt överhuvudtaget att känna igen folk,skulle väl bara känna igen sådana som har varit kända i evighet.Tror heller inte att jag skulle gått fram till honom,om man inte hade haft något vettigt att fråga,du kunde ju frågat om du fick låna hans tändare,men det hade ju inte gått för du röker ju inte.Men på gekå:s och till Morgan hade det väl inte varit så svårt,där fanns ju en anlednig att fråga efter något.Men syrran som jobbar på Gekå såg jag i ett avsnitt att hon bara stack iväg när en av de där tre syskonen frågade om något,hon var väl livrädd för att komma med i programmet.Men det var ju inte så kundvänligt gjort av henne.

Jenny och Jon Sjöberg

3 april 2011 12:36

The Moniker är han som i den gula kavajen sjön låten Oh My God i Melodifestivalen. Vi kände inte till honom innan, men höll på honom. Kändes mycket overkligt att se honom där...

Nej, jag vågade mig inte fram till Morgon heller. Han har ju varit på TV och är värsta megakändisen - inte kunde jag med att prata med honom.

Tur att de inte har filmat när jag varit där, för då hade jag nog inte vågat mig in i affären för att handla. Förstår varför sin syster flydde - hade jag också gjort. Kunderna klarar sig säkert. ;)

Toppendag till dig! /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards