jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 7 april 2011

Today I'm wearing this!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 7 april 2011 14:07

Rutig tunika, 149 kr och gråa leggings, 39,95 kr

- båda plaggen från Gekås. /Jenny

 
 
Spanaren

Spanaren

7 april 2011 15:45

Så söt man är ;.)
Är du arbetslös när du är hemma varje dag eller ... undrar fru Nyfiken/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

7 april 2011 21:09

Som det är nu har vi valt att lösa det så att Jenny är hemma med Nalle om dagarna. Det är ett obetalt heltidsjobb, men vi har lärt oss att leva på en lön. Det viktiga är att Nalle mår bra, även om det innebär att vi inte får se Thailand... /Jon

 
Annika

Annika

7 april 2011 21:08

Snygga kläder på en jätte snygg tjej. // Massor av hälsningar ifrån Linghem

http://ochsakomannika.blogspot.com

Jenny och Jon Sjöberg

7 april 2011 21:10

Jag vet! :P /Jon

 
Lotta

Lotta

7 april 2011 21:41

Men gud va fin du är! Å när man läser er blogg så blir man glad av att ni verkligen unnar er av livets goda...o ändå är du så smal!!! Är det alla promenader med Nalle kanske? Mycket snygga kläder förresten! Helt klart min stil =)

http://www.esmeralda71.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

7 april 2011 21:49

I väntan på förlängningen...

Oj, vilken uppmärksamhet mitt lilla dagens kläder-inlägg fått. Blir nästan lite generad...

Men jag visste direkt när jag hittade den här tunikan i Ullared att jag skulle gilla den. Och som tur var fanns det en som passade! Snyggt behöver inte vara dyrt.

Men smal och smal... Borde vara ännu smalare. Jag har ju inte fött åtta barn. Än. ;)

Men visst blir det några promenader med Nalle, nu blir det ju alla när Jon inte kan gå. Och ikväll blev det även en liten inlinestur.

Tillbaks till hockeyn. Känns lite nervöst...

 
skrivmoster

skrivmoster

7 april 2011 21:55

Jag måste ju också få ge dig credit för din snygga outfit från Gekås! Det är som jag alltid sagt - där gör man fynd!

Du ser strålande ut!!
Kramar!

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

7 april 2011 22:27

Tack, tack! Billigt, snyggt och bekvämt - kan det bli bättre? Men jag måste nog tillbaka. Känner på mig att fler fynd väntar... :) /Jenny

 
Spanaren

Spanaren

8 april 2011 09:25

Jag är sjukpensionär så jag vet vad du talar om ;.) Underbart bestlut *tumme upp* /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

8 april 2011 09:56

Det gäller att prioritera vad man tycker är viktigt. Och för oss är Nalle viktigast. Att han (under den sista tiden...) får det så bra som möjligt betyder mycket även för oss. Han är vårt ansvar och det är upp till oss att sköta om honom efter bästa förmåga. När man ser glädjen i hans ögon, eller när han ligger "slutkörd" och springer och gör konstiga ljud i en dröm, då vet vi att han har det bra!
Fredagmys till alla! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 17 april 07:30

  Det här pysslet imponerade faktiskt lite på Lin när vi gjorde det, för det var något som hon inte sett innan. Och vid första kollen på utskriften ser allt huller om buller ut, men efter målning och vikning sker det magiska. För i en vinkel bli...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 15:30


... och så var det inte mer. Och det var inte bara vädret. Kråkfåglar har varit på det igen. Får väl köpa penséer eller nåt istället då...   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 07:00


Nu har Lin börjat om simskolan igen och håller till i stora bassängen, och i helgen var vi i badhuset så hon skulle få träna lite mer. Hela familjen var med och simmade och badlekte, men vi satte även Ian, Isa och Loe på att simma några längder och I...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 15 april 05:45


Efter förra måndagens plus har jag kämpat hårt den här veckan för jag ville verkligen inte ha två plus på raken. Och det blev det inte heller! Att det skulle bli minus visste jag faktiskt redan när jag gick och la mig igår för jag har aldrig gått u...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 14 april 15:45


Y E L L O W S T O N E     Jag vet inte exakt hur många avsnitt under hur lång tid man måste avklara för att verkligen bingea en serie, men jag tyckte att jag hyfsat fort tog mig igenom avsnitten som fanns ute, dvs. de fyra första säsongerna ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards