jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 5 juli 2011

Kul vinst...

Av Jenny och Jon Sjöberg - 5 juli 2011 14:43

Jag tävlar om lite allt möjligt, försöker väl att behärska mig något... Men nu har jag nåtts utav ett av de mer underliga vinstmeddelandena. Jag har vunnit en handduk. Inget konstigt med det.

Men... handduken har en stor bild, ett stort fotografi på... ERIK HAAG!

Jag ska alltså vara naken och torka mig med Erik Haag! Sola med Erik Haag! Ligga med Erik Haag... på stranden! ERIK HAAG! Vad ska Jon säga...?

Till mitt försvar bör faktiskt nämnas att jag avstod från att tävla om flugsmällan med Linda Nyberg på. Jag har inget emot henne, och lockades därför inte av att drämma hennes ansikte mot diverse insekter.

Får väl se vilket öde denna handduk går tillmötes... Någon som vill vara naken med Erik Haag? Nej, du får inte svara, Martina! /Jenny

 
 
Annika

Annika

5 juli 2011 17:01

As garv ifrån mig, och grattis till dig att du fått Erik Haag att torka dig på.

Men jag måste få skryta lite här, jag har faktiskt sett Erik Haag med naken rumpa i verkligheten, och det är faktiskt sant.

Även Henrik Schyffert rumpa med.. ha ha..

Men du får väl försöka vinna en fin annan handduk till Jon med, så båda har något häftigt att torka sig med.

Ha det så gott fina ni.// Kramis Kramis

http://ochsakomannika.blogspot.com

Jenny och Jon Sjöberg

5 juli 2011 21:08

Jag hade nog hellre tagit rumpan live. ;)
Man blir ju allt lite nyfiken på hur du haft den äran...? :)

Får se vad jag gör av handduken när den väl dyker upp. Trodde faktiskt inte att jag skulle ha någon chans. Man tävlade genom att bara skicka ett mejl... /Jenny

 
Lotta

Lotta

5 juli 2011 20:58

Men jo tack. Jag vill! =) Haha!

http://www.esmeralda71.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

5 juli 2011 21:06

Det finns fler spännande grejer att tävla! Vad sägs om att sätta på... hmmm.. sitta på menar jag förstås... Rickard Olsson...?
http://svt.se/2.111653/1.2452288/vinn_exklusiva_prylarm /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 07:00


Nu har Lin börjat om simskolan igen och håller till i stora bassängen, och i helgen var vi i badhuset så hon skulle få träna lite mer. Hela familjen var med och simmade och badlekte, men vi satte även Ian, Isa och Loe på att simma några längder och I...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 15 april 05:45


Efter förra måndagens plus har jag kämpat hårt den här veckan för jag ville verkligen inte ha två plus på raken. Och det blev det inte heller! Att det skulle bli minus visste jag faktiskt redan när jag gick och la mig igår för jag har aldrig gått u...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 14 april 15:45


Y E L L O W S T O N E     Jag vet inte exakt hur många avsnitt under hur lång tid man måste avklara för att verkligen bingea en serie, men jag tyckte att jag hyfsat fort tog mig igenom avsnitten som fanns ute, dvs. de fyra första säsongerna ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Lördag 13 april 19:00

I eftermiddag besökte vi Fågelviksskolan då det anordnades en massa kul för barn och unga. Bland aktiviteterna fanns tipspromenad, fiskedamm, pyssel, ansiktsmålning, godisregn, möjlighet att testa på diverse sällskapsspel, dansa Just dance, sjunga ka...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Lördag 13 april 09:00


Fastän det fortfarande är ganska kallt händer det saker i trädgården. Det finns blommor och knoppar här och var och det piggar ju verkligen upp. På väg mot rätt håll så att säga... även om vädret för närmsta tiden inte riktigt är med på de noterna. ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards