jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 augusti 2011 19:28

Var det inte extra länge till löning den här gången? Det kändes så i alla fall. Men idag kom det in pengar på kontot och en del av dem försvann lika fort.

Vi for till Hjo, tankade bilen, åt mat och handlade mat. Nu är det påfyllt här och var igen. Återstår bara att fylla på oss själva också, för vi råkade även vara in en sväng på Vete & Råg som bland annat är ett café... :P

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 augusti 2011 19:09

Då ser jag fram emot Drömvinsten på lördag då. ;) /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 augusti 2011 12:00

Nu verkar allt vara i sin ordning med bilderna igen. Ett tag var jag lite rädd att jag skulle behöva ladda upp alla bilder som krånglade på nytt... Vet inte vad det var som strulade men det viktiga är att bilderna fungerar igen - och livet leker. Lalalalala... /Jenny


Det var en gång en man som höll på att drunkna.

En båt kom förbi och besättningen frågade:

"Behöver du hjälp?"
"Nej tack, Gud ska rädda mig", svarade mannen.

En till båt kom förbi och frågade:

"Behöver du hjälp?"
"Nej tack, Gud ska rädda mig", svarade mannen.
Mannen drunknade.
När han kom upp till himlen frågade mannen Gud:

"Varför hjälpte du mig inte när jag höll på att drunkna?"
"Din idiot, jag skickade ju två båtar!"

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 augusti 2011 08:42

Jag undrar om det bara är på min dator som bilderna ser konstiga ut här på bloggen? En del bilder är halva medan resten är grått. Som t.ex den här bilden: http://jennyjon.bloggplatsen.se/2011/08/19/6068331-ny-disktrasa/ Kan ni se hela bilden?! Tacksam för svar! /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards