jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 november 2011 17:46

Det finns fortfarande Skyr-yoghurt att få tag i med fb-konto. Yoghurten var riktigt god, i alla fall den som smakade vanilj som vi testade.

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 november 2011 16:30


    

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 november 2011 14:30

 

Vissa dagar är posten roligare än andra och idag låg det mycket skoj i lådan. Kokboken från Milda kom. Snabb leverans på den måste jag säga och det kanske finns böcker kvar att få tag i för er som ännu inte skickat efter. Postpåsen för julkorten kom också idag. Jag fick också en tub med tandblekningstandkräm från The white one. Jag testade tidigare en annan blekningsvariant där man skulle sitta med blekningen i flera minuter men det hade jag för många myror i rumpan för... Är det någon som testat The white one?

Mitt nagellack kom också idag från Shopping4net. Favoritmärket är Deborah och jag hittade en spännande färg som påminner om bubbelgumslila. Har redan testat och jag slängde på lite krackelering från Depend också.

   

Och inte nog med det... I lådan låg också filmen Bridesmaids - med underbar färg på DVD-fodralet. Jag skrev ju tidigare att CDON brukar vara snabba att få iväg filmer när det är dags för release och det var de den här gången också. Nu har jag något att göra ikväll. /Jenny

 

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 november 2011 08:33

Bli bland de 250 stycken första och få en kupong på quorn: http://www.facebook.com/QuornSverige#!/QuornSverige?sk=app_109740392450338


"Under fyra tisdagar från och med idag så ger vi bort 250 gratis produkter till de 250 första som fyller i sina uppgifter i formuläret till vänster under "1000 "gilla"". Max en kupong per hushåll, som skickas på posten inom ett par veckor."

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards