jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 25 januari 2012

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 januari 2012 17:31

Inte helt oväntat, kanske... Inte pizza dock, såg mer ut som gnocchi och morot. /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 januari 2012 09:30

Tack så jättemycket till er alla som gratulerat och till alla er som berättat om era graviditetserfarenheter! Så gulliga ni är. Det har verkligen varit intressant att läsa om den kunskap som ni fått.

Så vitt jag vet är jag fortfarande gravid idag också (läste dock något skräckexempel om någon som fått missfall i vecka 19 men som inte upptäckts förrän i vecka 25. Försöker att inte tänka på det...).

Och vet ni vad: igår spydde jag inte en enda gång! Jag mådde illa, men jag spydde inte. Siktar på två spyfria-dagar i rad! :) /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 januari 2012 09:00

Jag har jättelänge varit sugen på en mobil som man kan surfa med, för det har inte gått med min gamla. Att köpa någon för att ersätta en mobil som faktiskt fungerar för sms, mms och att ringa med har inte känts aktuellt men så gick Jon och vann en! Då hamnade ju allt i ett helt nytt dager. Så nu har vi en HTC Radar. Men operativsystemet är Mango, inte Android eller iPhone och fastän telefonen är windowsbaserad finns det inte Flash till den. Det vill säga, jag kan inte ladda upp bilder på bloggen med den. Och att spela Wordfeud som typ alla gör kan jag inte heller för det finns inte. Inte än i alla fall. Men mobilen var ju en vinst så jag ska väl inte klaga. /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 25 januari 2012 08:45

Att bli illamående av tandkräm var ganska vanligt under graviditeten läste jag någonstans. Numer borstar jag tänderna med barntandkräm... Jordgubbe! /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards