jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Jenny och Jon Sjöberg - 15 februari 2012 20:20

När det inte är en drös med ungar som åker i pulkabacken utanför sovrumsfönstret har vi istället fågelbesök. Idag frossade ett gäng sidensvansar på vad vi tror är paradisäpplen. Och det är lika mycket fart på fåglarna som det är på barnen när de med otäckt mycket energi ränner upp och ned i backen. Att ligga illamående, med ömmande mage och försöka sova till detta åktjutande är inte att tänka på, men fåglarna är ju fina i alla fall. ;) /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 15 februari 2012 20:15

Det föll en hel del snö under det senaste dygnet, men termometern har inte visat många minusgrader, dessutom har det varit soligt idag. Perfekt väder för damasker! Trodde aldrig att jag skulle vara så positiv till damasker, men det är jag. Smidigt, praktiskt och fungerar perfekt som snölås. De är lätta att ta av och på, och vill man ha ett namn på dem som inte är så töntigt kan man kalla dem leg covers. ;) /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 15 februari 2012 09:47

Jag har tidigare tipsat om Triba Panelen här på bloggen. Jag gillar Triabas upplägg på undersökningar och nu gillar jag Triaba ännu mer för jag har haft turen att vinna ett presentkort för blogginlägget jag skrev om dem. Ett presentkort på 300 kr till mig och det är ju helt perfekt just nu för jag behöver nya byxor. ;)

Säkert att ni inte ska gå med i Triaba...? /Jenny

 

Av Jenny och Jon Sjöberg - 15 februari 2012 09:29

... och tyckte att den var ganska fyndig faktiskt! Dagens läxa är alltså att komma ihåg att göra adressändring... /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 15 februari 2012 08:47

Jag kommer inte åt mejlen på mitt hotmail-konto. Jag loggas in men mejlen går inte att komma åt. Någon mer som har problem? /Jenny

 

Edit: Nu fungerar det igen! 

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards