jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Jenny och Jon Sjöberg - 24 februari 2012 22:00

 

I början av februari fyllde Hugo 11 år och en vecka senare var det Lovas födelsedag, hon blev 8 år. Så stora de blir de små! Ikväll var det dags för kalas. Det är inte lätt att hitta en lucka som passar alla, men ikväll hade inte ens Johan hockey att skylla på...

 

Det här var den första sammankomsten som jag varit på sedan illamåendet satte in, och jag var lite nervös. Men allt gick bra och dessutom gick det bra att äta så jag tog chansen, fast efterrätten kunde jag klarat mig utan för nu känns det lite konstigt.

 

Det blev alltså en kalasstart på helgen. Hoppas att den fortsätter så. Det enda som vi borde ta tag i är en storhandling för det börjar eka i skåp och skafferi. Trevlig helg till er! /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards