jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 mars 2012 18:30

Titta gärna på den här musikvideon med text och musik av Jon. Låten heter Kom fjärran. Bild- och ljudkvaliteten är inte den bästa men så blir det när man spelar in hemma. :) Hoppas att ni tycker att låten är fin!


Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 mars 2012 18:15

Gustav & Lillan säljer en mängd fina färgglada kläder och tillbehör för barn i åldrarna 0-13 år. Det finns även kläder till kvinnor. I en tävling på deras facebook-sida hade jag turen att vinna ett presentkort på 200 kr. Jag kunde inte vänta, utan mejlade snart en beställning, för jag hade hittat några fina plagg som jag föll för. Jag la till några kronor och fick hem ett paket med de här kläderna:

Jag beställde de här randiga klädesplaggen. Jag tycker att färgerna är så härliga! Och ser verkligen fram emot att klä vår väntade i detta set.

Den här bodysuiten från Maxomorra är tillverkad i ekologisk bomull och har överblommade maskrosor på. Jättefin - så den blev det också! (Den här bodysuiten är faktiskt 20 kr billigare än vad den kostar på Nelly.com råkade jag se.)


Hos Gustav och Lillan är det fraktfritt om du beställer över 600 kr, annars kostar frakten 39 kr. Paketet skickas med posten mot förskottsbetalning. Är du intresserad av att göra en beställning kan du läsa mer HÄR eller göra ett besök i butiken i Habo. /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards