jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 8 januari 2013 17:34

Försök till vila, men prins Ian är piggare nu och sover alltså mindre...


Imorse ringde jag BVC för att höra så att vi verkligen gör det vi kan för att underlätta för Ian. Och det gör vi, anade väl det också, men det kändes skönt att höra för vi vill ju inte att han ska ha det besvärligare än nödvändigt. Positivt nog verkar han mycket piggare idag, men hostan är kvar och han har fortsatt få droppar med spädbarnsnezeril. Negativt nog verkar jag sämre. Jag kollade tempen på Ian innan jag ringde imorse (och den här gången bajsade han inte ner termometern...) och han hade 36,8 så det var ju bra. Jag har 38,2 i skrivande stund och har känt mig febrig i några dagar nu. I natt svettades jag ner hela sängen två gånger. Kroppen jobbar helt klart med något... Men huvudsaken är ju att Ian är friskare för jag är mycket heller sjuk "åt" honom. /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards