jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 9 januari 2013 13:15

I natt sov jag inte alls särskilt bra. Hade svårt att somna, det var för varmt, för kallt, näsan rann, näsan var täppt, det kliade i halsen, jag hostade, vaknade flera gånger och behövde gå upp... Jag väsnades helt enkelt mer än vad jag brukar göra om natten. ;)

Och vad händer?! Jo, Ian svarar med att sova ganska precis ÅTTA timmar i sträck!!! Och han var inte ens jättehungrig när han vaknade till fram åt kvart i sex.

Han vaknade alltså inte ens när Jon gick upp och åt frukost. Det här var ju ganska taskig tajming för jag hade gärna sovit längre än vanligt. Men ganska otroligt ändå, för natten innan sov han i tretimmarspass... Han verkar förresten vara riktigt långt fram på bättringsvägen och jag hoppas ju att den här ökade sömntiden är ett steg i tillfrisknandet. :) /Jenny

 

Ian

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards