jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 18 februari 2013 20:32

Idag var vi på babysimmets andra gång - och då fick Ian göra sitt första dyk.

Så här ser en liten Ian ut under vattnet.

 


Han såg lite förvånad ut när han kom upp igen, men det gick bra.


Ian
Av Jenny och Jon Sjöberg - 18 februari 2013 17:46

För inte så länge sedan såg jag en tröja på en blogg. Den var blå och vit, och det stod "82", mitt födelseår, på den. Jättefin tyckte jag. Jag kommenterade direkt och undrade vart bloggerskan hittat den.

Jag fick till svar att den var från Gina Tricot, men att den var slutsåld på hemsidan. Hon tyckte däremot att jag kunde kolla i närmsta butik om den fanns där när jag fick chansen. Idag gjorde jag det. Men den hade sålts slut där också. Tyvärr.

Och just det ja, det skulle ju komma en sur twist på det här: Gissa vad för sorts tröja expediten hade på sig? /Jenny

Den här tröjan finns INTE på Gina Tricot i Skövde... om inte HON är där. ;)

Av Jenny och Jon Sjöberg - 18 februari 2013 12:39

... det har Ian gjort! Äntligen har hans "hjälp" vid datorn givit utdelning. /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards