jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Tävling hos oss: Vinn presentkort från Hilmas Pyssel

Av Jenny och Jon Sjöberg - 3 maj 2013 20:30

Hos Hilmas Pyssel finns det mycket fint pyssel. I nätbutiken finns det pärlor i alla möjliga utföranden, det finns smyckesdelar, spetsband, smyckespåsar - helt enkelt allt för att kunna underhålla sig väldigt länge. Bra priser på  pyssel i mängder och bara 15 kr i frakt och fraktfritt över 500 kr - det är Hilmas Pyssel det!


     

Smyckespåse i organza, turkosa ispärlor, oval ramberlock med glas och Ivory spetsband är bara några utav de många pysselprodukterna som du kan hitta. Dessa gillar vi särskilt!


 

Vi tävlar ut ett presentkort från Hilmas Pyssel!

Tävlingsregler:

För större chans att vinna:

  • Skriv om tävlingen och länka till tävlingen och varan på Facebook 
    eller skriv om tävlingen och länka till tävlingen och varan i din blogg

Lämna en kommentar till det här inlägget och berätta vad du gjort för att delta i tävlingen.

Tävlingen pågår till och med den 17 maj och är öppen för deltagare i Sverige.

Vinnaren presenteras på bloggen och det är upp till vinnaren att kontakta oss.

Lycka till!


Tävlingen är avslutad. Grattis till Anna!

 
 
anna

anna

5 maj 2013 13:01

Absolut med!!!
Gillar på fb - annamaria lundgren

Massor av favoriter fann jag....men de absolut mest "jag-vill-ha" är följande : lilla uggla - http://www.hilmaspyssel.se/se/parlor-och-smyckestillbehor/parlor/keramik/porslins-uggla-lila-med-slutna-ogon-1st.html ROSA blommor - http://www.hilmaspyssel.se/se/parlor-och-smyckestillbehor/parlor/keramik/porslinsparla-rosa-blommor-10-pack.html LÅS-uggla - http://www.hilmaspyssel.se/se/parlor-och-smyckestillbehor/smyckesdelar/las/silverfargade/magnetlas-uggla-med-strass-25x11mm.html RÖKGRÅ kors - http://www.hilmaspyssel.se/se/parlor-och-smyckestillbehor/parlor/glasparlor/ovriga/glasparla-kors-svart-1.html

Motivering : vill sitta i solen och pyssla, efter en dag på min arbetsträning är det skönt att få pusta ut med lite skapande.

Vårgröna hälsningar från mig - anna

http://anna-i-dungen.bloggplatsen.se

 
Emely Tuväng

Emely Tuväng

7 maj 2013 21:25

Jag gillar på facebook: Emely Tuväng och följer även på Google.

Dessa blev mina favoriter: http://www.hilmaspyssel.se/se/parlor-och-smyckestillbehor/parlor/halvadelsten/jade/

Speciellt de rosa och olika gröna färgerna.

Motivering: Skulle vilja ha något att pyssla med nu när jag bara går hemma (är mammaledig med vår 3 veckors Vera) blir lätt rastlös när bebisen sover, då hade det varit roligt att kunna göra sig ett fint halsband t.ex :)

http://www.emssan.blogspot.se

 
Ingen bild

Gabriella Ekdahl

9 maj 2013 12:58

hej! perfekt för mig som älskar att pyssla! jag har gillat Hilmas Pyssel och delat tävlingen på min facebook sida (Gabriella Ekdahl från Uppsala).
Dessa skulle vara kul att göra nåt spännande och personligt med!
http://www.hilmaspyssel.se/se/parlor-och-smyckestillbehor/smyckesdelar/ramar/ram-bronsfargad-oval-sirlig-1-pack.html

Kram! /Gabriella Ekdahl
mail: pepsan4@hotmail.com

 
Ingen bild

Annika Nilsson

15 maj 2013 21:57

Hej!
Så fina!
Jag gillar på FB (Annika Nilsson)
Här är min favorit: Jag älskar färgen och formen! Färg av himmel! Levande och mjukt! Härlig form på pärlan och jag vet precis vad jag ska ha för klänning till halsbandet jag gör av dessa: http://www.hilmaspyssel.se/se/parlor-och-smyckestillbehor/parlor/glasparlor/bicone/glasparlor-bicone-himmelsbla-6mm-1-strang.html

Jag har skrivit och tipsat på FB:
https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/343151475788352
och här:
https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/343152322454934

 
Ingen bild

Britta Högström

17 maj 2013 00:00

Jag är en kreativ själ som är i stort behov av material för att skapa mitt eget drömsmycke och att det finns hos Himlas råder det ingen tvekan om efter att jag kikat in hos hennes butik.

Jag lägger bara en länk och det är till hennes inspirationssida som fick mig att gå igång här och börja drömma:

http://www.hilmaspyssel.se/se/inspiration.html

Gillar och delar på Facebook - Britta Högström

Önskar alla en fortsatt härlig maj!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Lördag 20 april 08:00


I veckan drog jag med Lin och Sia ut på en liten utflykt. Vi hade en samling innan där vi med bildstöd gick igenom vad som skulle göras. Sedan tog vi tag i att packa fika i ryggsäckar, toabesök och påklädning. Med hjälp av Naturhistoriska riksmuseets...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Fredag 19 april 11:30


Nu har något av barnen missat skola det här läsåret på grund av sjukfrånvaro. Efter kyrkgruppen i tisdags kräktes Loe. De hade då varit i badhuset och även om vi misstänkte att det berodde på att han fått i sig klorvatten så kunde vi ju inte vara säk...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 18 april 16:00


Lin och Sia har tillverkat glitterflaskor, ett enkelt men väldigt fascinerande pyssel. I genomskinliga plastflaskor hällde vi olika sorters färgat glitter och diverse småsaker som stjärnor och annat roligt innan vi fyllde upp flaskorna med vatten. Ko...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 17 april 07:30

  Det här pysslet imponerade faktiskt lite på Lin när vi gjorde det, för det var något som hon inte sett innan. Och vid första kollen på utskriften ser allt huller om buller ut, men efter målning och vikning sker det magiska. För i en vinkel bli...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 15:30


... och så var det inte mer. Och det var inte bara vädret. Kråkfåglar har varit på det igen. Får väl köpa penséer eller nåt istället då...   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards