jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 13 februari 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 13 februari 2014 19:17

Jag har strykt på ett bebistryck på en av mina mamma-t-shirtar och det blev så sött så! Jag tycker att det är skoj när plaggen går att göra personliga. Just därför sydde jag en mössa till Ian, skrev ut ett tryck som jag strök på. Det var roligt att testa att göra så här också. Ska helt klart fortsätta att leka i bildprogrammet när tillfälle ges... /Jenny


Av Jenny och Jon Sjöberg - 13 februari 2014 13:10

Den här bebisen verkar vara långt ifrån lika aktiv som Ian var i magen. Han kunde ju nästan skrämma mig vissa gånger med sina gympapass och väckte mig ofta om nätterna (ja, då med...). Nu kan ju det ändras men än så länge har det varit sparsamt med sparkarna den här gången, och jag började känna dem senare också. Den 3 februari inbillade jag mig att det var just sparkar som kändes men vågade inte lita på den känslan förrän vi varit på ultraljudet. Nu är jag mer säker på min sak. Och igår kväll fick Jon också chansen att känna bebissparkar. Det blir ännu roligare när jag kan dela med mig av graviditeten. Ska försöka föra över lite foglossning och annat också. ;) /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards