jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 februari 2014 13:15

Varför kan inte Jysk ha sina varor i lager? Eller är det bara jag som haft otur när jag tänkt handla av dem...? Den här gången ringde jag i alla fall innan. I förra veckan låg garderoberna vi kikat på ute på erbjudande och visst lockade det att de var nedsatta men vi hade varken tid eller pengar. Och vilken tur att vi väntade för nu är möblerna sänkta ytterligare! I förra veckan skulle den stora garderoben kostat 750 kr och den lilla 650 kr. Nu kostar den stora 630 kr och den mindre 475 kr. Lite märkligt att de kan göra så, men i och med att jag la min beställning idag så behöver inte jag oroa mig för priset är nu låst. För inte kan de göra ännu en prissänkning...? Men tidigast i mitten på nästa vecka skulle beställningen finnas klar att hämta. /Jenny


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards