jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 22 april 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 april 2014 20:45

Snart 31 hela veckor avklarade och jag måste väl ändå säga att jag mår ganska bra fortfarande. Det beror ju alltid på vad/vem man jämför med förstås. Det är svårt att andas ibland, foglossningen är värre till och från, ryggvärk som kommer och går, känner mig himla osmidig, särskilt när jag ska vända mig i sängen, det trycker neråt och idag var det flera som inte sett mig på ett tag som tyckte magen sjunkit ner (och att den är stor förstås...), då och då sparkas/trycks det mot livmodertappen som ger en mycket oskön känsla och idag upptäckte jag dessutom att brösten har börjat läcka. Än så länge bara lite grann, men det hade gått igenom bh och t-shirt, fast det kanske inte blir så mycket större läckage än så framöver. En liten summering so far. Men det blir ju knappt något nedskrivet om den här graviditeten. Dels för att det inte finns tid, men också för att den inte är lika "händelserik" som förra. Den känns ju nästan normal, bara att hoppas att den slutar någorlunda normalt också... /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 april 2014 12:15

Nu har vi två hängstolar från Biltema, Aztec och Maya, en i var storlek.

De är så härliga i sin enkelhet - jättesköna!


Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 april 2014 12:09

Nu har jag sått morötter också, sommarmorötter fick det bli. Bara att vänta... /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards