jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Jenny och Jon Sjöberg - 11 mars 2015 17:45

Jo, enligt oss är den det i alla fall - Stadiums Revolution One Strap bikebag för 99 kr. Det här är i grunden ingen riktig "skötväska" men jag har inte saknat något med den. Den är smidig, har gott om fack och går lätt att fästa på barnvagnen (vi hänger den i Addbabys barnvagnkrokar i och med att vi har syskonvagn).

Då och då har vi sett den i olika färgmässiga utföranden som blå med stjärnor och svart med rosaaktiga stjärnor. Jag hade ju gärna velat ha den sistnämnda men den fanns inte när jag köpte min. Det fick bli en svart som jag då skulle pimpa själv. Nu finns den dessutom med fint blommigt tryck. Åh, den med rosa blommor...

Min pimpning dröjde men nu har jag i alla fall hottat upp den lite. Jag har strukit på en egen namnmärkning. Enkelt men får duga, kanske att jag hittar på något mer framöver. Nu är den ju inte helsvart.

Slutklämmen är i alla fall att det här är en mycket praktisk och billig väska att använda som skötväska. Pengarna som man sprarar in kan man ju använda till att köpa en till sådan här icke-skötväska, som till exempel den med rosa blommor på... ;) /Jenny


 

Av Jenny och Jon Sjöberg - 11 mars 2015 13:18

Ja, det händer ju att de är vakna ibland om nätterna...

Alltid skrämmer de någon!


Ian · Isa

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards