jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 26 januari 2016

Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 januari 2016 16:00

Att mitt immunförsvar blir sämre under graviditeterna, och även under amningen, har varit påtagligt. Den här gången klarade jag mig ganska länge ändå, och den här förkylningen kunde ha blivit mycket värre också för den delen. Men häromdagen låg jag ganska utslagen och var iväg till La la-land några gånger. På 1177 står det om immunförsvaret under graviditeten... även om jag just nu inte skulle ha något emot att "stöta" ut bebisen. ;)



Ian har varit lite dålig också och Jon har fått vabba. Jon har väl inte känt sig helt hundra heller, men friskast sköter resten av oss. På förskolan går det magsjuka och det känns bäst att hålla Ian hemma tills han verkligen är helt frisk, så han inte är mer utsatt för att dra på sig det också. Nu tänkte vi sikta på att hålla oss friska typ resten av våra liv. Och igår när jag fyndande på halvapriset-reorna hos klädaffärerna Rydéns och Family House kände jag mig faktiskt riktigt pigg. ;) /Jenny

 

(Jon tillägger att han anser att prioriteringsordningen på dessa ska kastas om...)

Av Jenny och Jon Sjöberg - 26 januari 2016 07:29

Bäst att låta kvinnan själv berätta.



Nämn heller aldrig storleken på magen.

 

 

Och sista tiden är den värsta.

 

 

Och där är vi. :) 

 


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2016 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards