jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 10 april 2016

Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 april 2016 16:45


Ja, hittills har det blivit bebis för oss under de tre senaste jämna åren och vartannat kön dessutom. Vi får väl se hur länge vi kan hålla det, här stänger vi inga dörrar... ;)

Så den här fina bodyn kommer det bara att bli Loe hos oss som kommer att ha på sig för att texten ska passa. Men vi vet åtminstone tre småttingar till som är på gång under året som skulle kunna ärva den... Spännande och grattis, grattis, grattis. 
Vi tackar Karin med familj så jättemycket för bodyn och gulliga skallran! Som Loe växer så kommer 2016-bodyn snart att passa...

Loe
Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 april 2016 08:15


Så här låg jag på kvällen för fyra veckor sedan. Jag väntade på att få tillbaka känseln i kroppen så jag skulle våga hålla i mitt nyförlösta barn. En bebis som fick komma till världen genom ett oplanerat kejsarsnitt. Inte på sättet som det var tänkt och verkligen inte när det var tänkt. Jag hade ju innan ställt in mig på en vaginal förlossning kring det beräknade datumet. Så blev det inte. Men det blev en bebiskille och på så sätt slutade det ändå lyckligt.

Först trodde jag att snittet skulle medföra att jag skulle behöva stanna kvar länge på BB. Men skönt nog blev det inte så. 23 timmar efter att Loe blivit utplockad var jag hemma. I och med att det blev snitt fick jag i alla fall ett eget rum på BB med en underbar utsikt... inte. Fast när jag på natten kommit upp på rummet på BB fick mina drogade sinnen mig att tro att det var Billingesluttningen jag såg konturerna av. 



Det var det ju verkligen inte, men att graviditeten äntligen var slut och att Loe nu var hos oss var ingen inbillning. Älskar dig så mycket, Loe. /Jenny


Fyra veckor tillsammans. ♥

Loe

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards