jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 2 februari 2017

Av Jenny och Jon Sjöberg - 2 februari 2017 19:15

Ibland ramlar det lite ordentlig vardagslyx över en och mig hände det då jag vann en Limited Edition Julbox från Glossybox i en av julens tävlingar. Oj, så glad jag blev! Jag hade ju hört talas om boxarna men aldrig testat någon - och nu har jag testat allt innehåll i den som jag fick hemskickad.



Flera fullsizeprodukter som alla var helt nya för mig har jag provat. Ciaté London geology top coat, Figs & Rouges Avancé + Invisible pores detox serum, Être Belle Lip twist pencil, Babor ampoule concentrates, Skin & Co Roma Trufffle therapy cleansing oil, Absolute New York Icon eyeshadow palette och ett magasin med beskrivningar av produkterna och tips var innehållet i boxen.

Nu har jag nyss börjat använda produkterna och kan inte lämna något omdöme hur resultatet blir efter långsiktig användning. Men gellacket verkar ge naglarna ett starkt och glansigt övre lager, läppennans ton föll mig inte riktigt i smaken men den var smidig att applicera och läpparna såg krämiga ut, serumet som ska motverka porer hoppas jag verkligen fungerar och även om det står att det bara ska användas på T-zonen så vill jag i så fall testa fler användningsområden, glasampullerna med Babors lyxiga hudvård med mer koncentrerat innehåll var lite läskiga att bryta upp men kändes väldigt fräscha och doftade ljuvligt och att använda italiensk tryffelolja som ansiktsrengöring var en upplevelse i sig och kändes inte alls uttorkande som andra produkter kan göra och ska även kunna ta bort vattenfast makeup och den tjusiga paletten med ögonskugga, något som jag knappt aldrig använder, var väldigt rolig och att kunna leka lite med färgerna. Och ungefär här dök en nyfiken Isa upp och ville också vara med, så vi fick en liten tjejig stund. Och ja, mitt intryck av Glossybox är mycket positivt. /Jenny


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards