jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 februari 2017 20:00

Jag ville inte alls ut och röra på mig idag egentligen. Det tog emot att lämna värmen - hade eldat upp så det var 32 grader i TV-rummet! Och lång vecka där vi fortsatt att återhämta oss från sjukveckan. Så jag fick tvinga mig ut på mina 30 minuter. Då kom jag på att jag istället för att powerwalka skulle jogga. Och det minns jag inte när jag gjorde sist, men jag orkade tiden ut i alla fall. Fast fort gick det ju inte. Jag har klarat 3,8 km när jag har gått och det gick ju inte jättemycket fortare nu, men skönt att röra mig på ett annat sätt. Hoppas att det känns imorgon för träningsvärk är bästa värken! /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 februari 2017 07:45


Didriksons och Kaxs har gått och blivit två av våra favoritmärken på ytterkläder. Didriksons fleecefodrade regnställ Boardman är grymt bra! De har hållit barnen varma, torra och de är väldigt tåliga. Ian har ett både på förskolan och ett hemma, men Isas började på att bli för litet så nu när Jollyroom.se hade så bra pris passade vi på att köpa ett nytt till henne i storlek 90 (och det råkade bara finnas lila kvar i hennes storlek...). Ställen är väldigt bra i storlekarna också och räcker länge. Isa hade 80 på sitt gamla och fastän hon är drygt 90 cm nu så kunde hon ha det och Ian har 100 på sitt och det passar också bra. På så vis blir de ju mer värda pengarna när de kan ha kläderna så länge. Istället låg vår besparing på Loe. Han fick en ny overall från Tradera som kostade 90 kr - med frakt.



 

Kaxs ytterkläder tycker vi också lever upp till förväntningarna bra och vi gillar särskilt skalkläderna och vinterkläderna. Nu är det bra pris på rean på Kappahl - ta 2 för 1 på rean i fysiska butiker - och vi hade en rabattkupong på 50 kr. Det resulterade i två stycken reavinteroveraller för nästa vinter för endast 399,50 kr för BÅDA! Man kan ju inte hjälpa att känna sig nöjd när man gör sådana fynd. /Jenny


Allmänt · Isa · Loe

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards