jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 22 februari 2017

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 februari 2017 19:25

Vädret var inte alls särskilt inspirerande för en promenad ikväll. Och jag tog istället en annan rutt än den vanliga eftersom jag anade att det ändå inte skulle bli någon fart att tala om. Istället passade jag på att gå där jag inte går annars och se lite nytt. Men det blev vägen genom centrum hem och jag kom ju på att bokrean började idag. I det stora hela blev det ändå en skön promenad som brände pengar också. /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 22 februari 2017 13:55

Idag är det planeringsdag på förskolan så Ian har varit hemma. En stund på förmiddagen tog jag med samtliga ungar till Familjecentralen. Jag var ju nyfiken på den nya pedagogen som gjorde sin första dag där. Hon blir säkert ett uppfriskande tillskott! Resten av dagen har vi försökt fördriva efter förmåga. Oftast är de ju lätta att ha att göra med även om de förstås har sina stunder. Ian kommer förresten att vara hemma imorgon också då jag tyckte att det blev som en klämdag för honom. /Jenny

Allmänt · Ian · Isa · Loe

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
<<< Februari 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards