jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 30 augusti 2017

Av Jenny och Jon Sjöberg - 30 augusti 2017 18:24

Hormoner och trötthet är lika med att jag spyr. Fram och tillbaka mellan förskola, öppna förskolor, Jon var iväg på möte igår kväll så jag fick få dem i säng själv, sovit dåligt på sistone, funderat en del på hur det ska bli när Jon ska jobba borta så länge...
Ja, det finns ju anledningar, och alla tecken har jag kanske inte tagit på allvar heller. Det har liksom gått att avstyra kräkningarna tidigare, men nu var jag chanslös.
Hoppas att det här var en isolerad händelse så det inte börjar om.
Efter att Ian lämnats på förskolan idag cyklade jag vidare med Loe och Isa i cykelkärran till Familjecentralen och var där i 2,5 timme. Isa hade så roligt med pedagogen där så jag hade inte hjärta att avbryta dem. Men så behövde vi ju hämta Ian och jag behövde hem innan för att lägga Loe i barnvagn så han kunde sova lite.
Hämtade Ian, hem, lagade mat och försök till lugn en stund och när Jon kom hem så åkte vi direkt till Skövde. Rea på suffletter på Babyproffsen som inte gick att missa ju! Hittade så fina!

Och det är ju bra mycket billigare att förnya vagnen så än att köpa en helt ny vagn. Så spyan när jag gick ur bilen hemma på uppfarten får väl vara värt fynden då. ;) /Jenny


Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Augusti 2017 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards