jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 23 februari 2018

Av Jenny och Jon Sjöberg - 23 februari 2018 16:00

Jag använder appen Runkeeper och den är väldigt mån om att tipsa om när jag borde träna. På gott och ont. Det är sällan som jag lyssnar och antalet kilometrar som jag använt appen för i år är lätträknade - 13,71 km...

Men jag kan ju inte påstå att jag gjort någon helhjärtad storsatsning. Och i och med snittet så var det ju inget som rekommenderades heller. Promenader tänkte jag starta med och så får farten komma allt eftersom.



Nyligen meddelade Runkeeper att jag ifjol tagit mig 29,1 kilometer under året och det är väl inte så illa med tanke på att jag under större delen av året var gravid med illamående och allt annat som det innebar. Usch...

Vi får väl se hur många kilometrar som appen räknar in åt mig under året, men till att börja med så ska huvudet övertalas för all amning på sistone har verkligen tagit på orken...  /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2018 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards