jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 14 augusti 2020

Av Jenny och Jon Sjöberg - 14 augusti 2020 16:23

I början på veckan skrämde jag Jon när han om hem från jobbet. Då missade barnen det, men igår var de med när jag gjorde det igen. Här går det inte att gå omkring så där avslappnad - här gäller det att vara på tårna! Och ett oväntat BU får man upp pulsen efter. /Jenny




Ian · Isa · Lin · Loe
Av Jenny och Jon Sjöberg - 14 augusti 2020 08:00


Jag plockade fram några "guldtackor" som jag grävde ner i sandlådan för barnen att hitta och sedan öppna och påbörja utgrävningen. I varje "tacka" finns antingen en fin sten eller om man har riktig tur som Isa hade en annan gång - en pyttebit riktigt guld! Barnen underhöll sig en bra stund med detta och kämpade med de små medföljande verktygen för att tag sig igenom sandsten och tyckte att det var jättekul. Jag har sett att det finns andra varianter för utgrävning så får kolla runt om jag kan hitta något annat intressant. /Jenny

Ian · Isa · Lin · Loe

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards