jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 20 juli 2013 19:45

 

Värdinnan för sången och några utav clownerna.


Vi åkte till Mariestad och besökte stadsparken för att delta i allsången som var speciellt riktad till barn. Temat för dagens sång var "Skratt och glädje" och det stämde verkligen in bra - för roligt var det.

Det fanns en hoppborg, korgstolar och så lite försäljning som inte ruinerade småbarnsföräldrar. En sockervadd till exempel kostade bara en tia. Så jag köpte två. Till mig. Båda två. Blå till färgen om någon undrar...

Det fanns en konferencier, flera clowner, ett litet musikband och så var bolibompakändisen Nassim Al Fakir särskilt inbjuden just för idag. Och honom var det fart på! Kan förstå att barnen tycker om honom - och vi tyckte att killen var mycket underhållande också.


        

Nassim Al Fakir!


Vi satt på en filt och Ian och Jon sjöng och dansade till musiken, medan jag tog det lugnt, fotograferade och åt min sockervadd. Hmm... kanske skulle köpa mig en sockervaddsmaskin? Har ju varit inne på det förut... Eller också får jag nöja mig med att köpa vadd på marknader och liknande. Kanske att jag får chansen redan imorgon om det blir en sväng till Hjo...? /Jenny


Stor och liten på barnallsång.

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards