jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 5 februari 2011

Tävling hos oss: Vinn en MP3-spelare

Av Jenny och Jon Sjöberg - 5 februari 2011 10:18

Nu har vi haft den här helt nya MP3-spelaren liggande hos oss länge nog.

Dags att lotta ut den till en av våra fina läsare!
Allt du behöver göra för att delta är att lämna en kommentar om att du är med och tävlar, och sedan återkomma när tävlingen är slut för att se om du vunnit och själv ta kontakt med oss.
Vinsten är en Transcend MP320 Digital Music Player med 4GB som vi skickar till en lycklig vinnare.


Tävlingen pågår till och med den 12 februari. Lycka till!


Tävlingen är avslutad. Grattis En pojkmammas vardag.

 
 
Ingen bild

Susanne

5 februari 2011 12:21

Hej!!

Har ingen blogg, men jag ändå chansen tar,
så hoppas detta är en vinnande kommentar!
Håller tummarna...för ingen MP3-spelare jag har!

 
Anton Davidsson

Anton Davidsson

5 februari 2011 12:28

Åh vad fin, den vill jag gärna vinna! :)

http://picknick.pola.org

 
Ingen bild

Marianne

5 februari 2011 14:18

Jag tycker jag borde vinna den så jag fick klart för mig hur den fungerar.

 
Ingen bild

Johan

5 februari 2011 16:22

Jag kan vara med o tävla.

 
Ingen bild

Linzan

5 februari 2011 17:14

självklart vill jag en mp3 vinna, då skulle ju sambons tjat försvinna, bara sätta lurar i varje öra, å sen på ljuv musik höra

 
Ingen bild

Margoth Östman

5 februari 2011 17:23

Hade ingen aning om att du hade en blogg.
Men nu har jag gillat dej på facebook och jag lägger ut en länk till din blogg på min facebook sida,så får fler chansen att vinna MP3 spelaren.
Fast jag hoppas ju att vinna den själv.Nu ska jag kolla runt lite i din blogg.

 
Ingen bild

Roger Nilsson

5 februari 2011 18:08

Är gärna med och tävlar om denna Mp3-spelare, den jag hade har gjort sitt då barnen slängt den i golvet för många gånger, kvällspromenaderna är betydligt tråkigare utan en.

 
Ingen bild

Bella

5 februari 2011 18:26

Skulle sitta fint!

 
Kristina

Kristina

5 februari 2011 18:36

En Mp3 jag länge önskat mig.
När jag denna ville köpa så sa ni nej!
Men om vinsten går till mig.
Kan ni väl inte säga nej!
Ni tror inte att jag denna lilla aparat förstår mig på.
Men med lite instrutioner ska ni se att jag kommer att förstå.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anki O

5 februari 2011 19:56

HAR tyvärr inge BLOGG men hoppas på tur i alla fall!!
"inget teknikgeni är jag,
men ska nog lyckas klura ut,
hur denna magnifika lilla manick fungerar,
sen kan jag höra vad jag vill,om och när jag vill"
anki_1962@hotmail.com

 
Ingen bild

irmelina

5 februari 2011 23:35

Musik är min passion så denna manick vore ju kanon! :))

 
Sofie Knutas

Sofie Knutas

6 februari 2011 16:27

Åh en sån fin MP3 spelare skulle jag gärna vilja ha. Tänk vad bra det hade varit när man är ute på joggingtur eller en promenad med barnvagnen. Hoppas att jag har turen att vinna! =)

http://brunnskog.blogg.se

 
Therese

Therese

6 februari 2011 21:28

Ååå...var för sent ute för att hinna se den i forumet, hade varit högst intresserad då mina barn lagt med min i diskmaskinen (bestick korgen) utan min vetskap, grrr...dessa små busar. Men istället för ett byte så ger jag ett stort hopp till denna blogg tävling. Lovar att den inte blir diskad om jag vinner utan väl nyttjad i vid vagnpromenader och joggingturen! Trevlig fortsättning på dagen och tack för en trevlig tävling!

http://http:mammasprinsar.blogg.se

 
Ingen bild

Zaiga

6 februari 2011 22:50

Klart att jag är med!

 
Ingen bild

Anette Eriksson

7 februari 2011 05:19

Jag är gärna med och tävlar

 
Ingen bild

mariat

7 februari 2011 05:43

Jag vill vara med och tävla, om jag vinner ska jag ge spelaren till min lilla mamma som fyller år snart. Det är på tiden att hon gör sig av med sin gamla cd-freestyle och börjar använda sig av dagens teknik;-)

 
Ingen bild

Ann-Kristin B

7 februari 2011 10:32

Jag vill gärna vara med och tävla.
pylonia (a) home.se

 
Rolf

Rolf

7 februari 2011 12:58

Någon MP3 spealre har jag inte. Men kanske kanske kan det bli en nu. Hälsning från en annan vrå av verkligheten (världen).

http://dagensfilosofiskatanke.blogspot.com

 
Ingen bild

Johan

7 februari 2011 13:30

Jag vill absolut vara med och vinna MP3-spelaren.
Skulle vara helt perfekt att vinna en ny spelare så att jag kan lyssna på favoritmusiken utan att störa på jobbet.

 
Ingen bild

Birgitta

7 februari 2011 13:49

Är gärna med.
Perfekt som sällskap på väg till jobbet

 
Ingen bild

Joel E

7 februari 2011 14:19

Eftersom jag lägger en kommentar här är jag och också gärna med och tävlar.

 
Ingen bild

Helena

7 februari 2011 14:40

Jag är jätte gärna med och tävlar.

 
Ingen bild

Micaela

7 februari 2011 14:41

Tyvärr så har jag ingen mp3 spelare så skulle gärna vilja ha en.

 
Semel B.

Semel B.

7 februari 2011 17:19

Jag är gärna med :)

http://designamer.blogg.se

 
Ingen bild

Lotta

7 februari 2011 18:09

Jag är med och tävlar

 
Ingen bild

Mathias

7 februari 2011 18:46

Jag är med och tävlar ! =)

 
Helena

Helena

7 februari 2011 19:02

jag är gärna med :)
har länkat tävlingen: http://hellavixx.devote.se/blogs/7999887/mp3.htm

kram Helena

http://hellavixx.devote.se

 
Ingen bild

Gabriel

7 februari 2011 21:58

I mormors och morfars nya bil finns ingen cd-växlare - som jag är van vid. Istället ansluter man en mp3-spelare till musikanläggningen. Jag skulle spela in en massa låtar som hon gillar, ja från 50- och 60-talet och överraska henne med musik non-stop när hon är ute och kör!

 
Lotta

Lotta

7 februari 2011 22:11

Jag vill gärna vinna! Vore perfekt för mig som ska komma igång med promenader!

http://www.prinslove.blogspot.com

 
En pojkmammas vardag

En pojkmammas vardag

7 februari 2011 23:34

Självklart är jag med och tävlar! En mp3-spelar är precis det jag saknar på mina långpromenader. Så nu hoppas jag på tur och att jag vinner en "promenadkompis" :)

http://edvinsmamma.wordpress.com

 
Lotta

Lotta

8 februari 2011 09:17

Jag är med o slåss om vinsten!!! *gapar o skriker o vevar med armarna så ni både ser o hör*

Ha de bäst!
Kram!

http://www.esmeralda71.blogg.se

 
Ingen bild

sofiablidberg@yahoo.se

8 februari 2011 13:51

ååh jag vill vara med och tävla!
Jag håller alla tummar och tår och hoppas på det bästa :D

 
Ingen bild

Nian

8 februari 2011 23:17

Hej! Jag deltar gärna! :-)

 
Ingen bild

Marie S

8 februari 2011 23:46

Ska springa Stockholm maraton i flera timmar,
och hoppas i år att jag inte svimmar.
Träning i regn och rusk, ja olika väder,
sliter på spelare, skor och kläder.
Om tiden blir dålig, klart jag surar,
då hjälper musiken i mina lurar.
Tycker du en skuldsatt,hårt pluggande student,
gjort sig av din MP3-spelare förtjänt?
Annars får jag nöja mig med suckar och stön,
när repet dras framför en del i kön.

 
Ingen bild

Nina Nacera Ralem

8 februari 2011 23:47

Hej!
Jag har inga blogg, inga mp3, kanske chans har jag !
Vill vinna . Vill ha mp3

 
Ingen bild

Johannes Jörgensen

9 februari 2011 12:23

*ler* så, en kommentar om deltagande i tävling; ordnat.
... om det bara var lika lätt att tvätta fönster (nästa punkt på dagordningen)

 
Ingen bild

Alexander S

9 februari 2011 14:09

Hej Jenny och Jon.
Vad roligt att ni har en blogg (hade jag missat).
Kul att se bilder från ert bröllop!

Givetvis vill jag vinna. Det skulle bidra till att jag rör mig mer (träna med musik). Vilket ger mindre sjukdom och således lägre skatt för alla. Win-win ;) /Alexander naturresursare

 
Ingen bild

siddika shereef

9 februari 2011 16:41

Tyvärr har ingen blogg men eftersom tävlingen är med värdefulla personer vill jag gärna vara med.

 
Ingen bild

erika nordin

9 februari 2011 19:37

Jag vill vinna

www.erika.beldo.se

 
Ingen bild

Majsan

10 februari 2011 14:06

En MP3 har jag önskat mig länge och hade hoppats att jag skulle få en när jag nyss fyllde 50 år. Men icke. Är nyligen arbetslös och har nu tid med långa promenader. Skulle vara toppen att ha en MP3 på dessa promenader som även skall leda till viktminskning hoppas jag.

 
Ingen bild

Caroline L

10 februari 2011 19:57

Tävlar gärna! Har aldrig haft någon MP3, tycker det är dax:)

 
Ingen bild

Tobias S

10 februari 2011 20:49

Well, man kan ju alltid försöka :)

 
Sophie mamma till Nellie

Sophie mamma till Nellie

10 februari 2011 21:35

Skriver en liten kommentar här då.
Har haft en skruttig gammal mp3 spelare i några år nu sedan min nya sony blev stulen. Skulle kännas kanon :)

http://beylejd.blogg.se

 
Ingen bild

Elin

10 februari 2011 22:18

Vill gärna delta i tävlingen!

/ Elin

 
Emma

Emma

11 februari 2011 00:20

Jag är med! :)

Har även länkat här ifall någon mer vill tävla.

emmis_soet@hotmail.com

http://emmatavlar.blogg.se

 
bitskemma

bitskemma

11 februari 2011 00:23

jag vill vara med=)
länkade på min blogg oxå http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/02/mp312feb.html

http://www.bitskemmatavlar.blogspot.com

 
Ingen bild

Hanna

11 februari 2011 08:06

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla...

:) //Hanna
hannadjuis@hotmail.com

 
Ingen bild

Lena B

11 februari 2011 14:51

Jag vill gärna vara med och tävla :)

 
Fridee

Fridee

11 februari 2011 15:55

Jag är med och tävlar lite i sista stund :)

http://www.fridaolovsson.se

 
Ingen bild

Annelie M

11 februari 2011 17:22

Jag vill vara MED!!!

 
Anna L

Anna L

11 februari 2011 17:52

Vill självklart vara med.
Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/02/mp3-spelare.html

http://annastipsblogg.blogspot.com

 
Ingen bild

Jessika

11 februari 2011 19:40

Ja e me o tävlar !! :D

jag_jessika@hotmail.com

 
Angelica

Angelica

11 februari 2011 19:55

Jag är med och tävlar! Håller tummarna för att jag vinner :)

http://linchies.blogg.se

 
Kiia

Kiia

11 februari 2011 21:10

Im in :)Håller tummar & tår allt som går....
Kraam Mizzmodig

http://mizzmodig.bloggplatsen.se

 
liselotte

liselotte

11 februari 2011 21:12

Hej! Är gärna med och tävlar! Mvh liselotte.202andersson@telia.com

http://liselottess.blogspot.com

 
Sanna

Sanna

11 februari 2011 21:44

Är gärna med och tävlar om en MP3-spelare. Har stått på önskelistan länge.

MVH Sanna

http://www.pyssligt.se

 
Ingen bild

Nanna

12 februari 2011 06:36

Jag vill gärna vara med och tävla!

nannaeATlive.se

 
Ingen bild

Johanna

12 februari 2011 08:05

Den hade jag velat ge min dotter (13år) som ska börja åka buss till hösten till skolan, då jag tyvärr inte har råd att köpa en till henne.

 
Ingen bild

Gun-Hilde

12 februari 2011 10:00

Oj vilka kul grejer ni har för er. Nu är det så stt min MP3 spelare har lagt av och jag behöver en ny. Men med så många som skickat så är det svårt för er att välja. Men har man skickat så har man.
gun-hilde@tibronet.se

 
Ingen bild

Caroline

12 februari 2011 10:49

Vilken rolig blogg! Du har fått med så mycket bra av Falkenberg:)

 
Dags att vinna

Dags att vinna

12 februari 2011 13:26

Jag är med! Har länkat på min blogg :)

http://dagsattvinna.blogg.se

 
Ingen bild

Ronja G

12 februari 2011 23:09

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 7 maj 07:00


Löshåret som köptes in i fjol till flättillverkning har börjat komma till användning igen då Isa och Lin ville ha bubble braids med löshår i olika färger. Första gången jag testade göra, och blev väl så där, men helt okej ändå. /Jenny   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 6 maj 06:00

Nu har vi tagit årets familjebilder och även de enskilda bilderna och så här blev resultatet!     ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 6 maj 05:45


Efter förra veckan som gick emot det mesta när det kommer till min diet; äta mindre och röra mig mer, så blev det trots allt minus vid morgonens invägning, om än med bara 0,3 kg. Men ett minus är ett minus och totalt har jag nu gått ner 25,2 kg! /...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Söndag 5 maj 20:15


När jag imorgon ställer mig på vågen och tar emot ett plus...     För kost och rutiner denna vecka har inte varit hjälpsamma. Sia som fyllde år, kalasfika för en kompis i fredags och så helg på det. Förra måndagen missade jag målet -25 kg me...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards