jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 17 juni 2012

Tävling hos oss: Vinn en vara från Lilla Hjärtat

Av Jenny och Jon Sjöberg - 17 juni 2012 20:45

I samarbete med Lilla Hjärtat kan du vara med och tävla hos oss om ett av dessa priser.

"Jag är med och tävlar om en vara från Lilla Hjärtat hos jennyjon!

Var med och tävla HÄR du också. Tävlingen pågår till och med den 24 juni."

Det här kan du vara med och tävla om:

1. En vara från Lundmyr of Sweden: valfria strumpor, vantar, mössa (tre varianter),

slipover eller body till nyfödd (med älskling eller pytteliten tryck)
2. Ett paket med ram, tandburk, kulspel, sydjur och klädnypor
3. Simpuff med muskler eller vingar
4. Vällingburk
5. Ett bestickset från Lundmyr of Sweden
6. Drickmugg med älsklingstryck från Lundmyr of Sweden

7. Ett paket med TIP-byggbitar storlek XL
- - -

För att vara med och tävla ska du först göra en av följande saker:

Gilla Lilla Hjärtat på Facebook.

♥ Kopiera tävlingsbilden och bildtexten och gör ett inlägg på din blogg med länkar till Lilla Hjärtat och jennyjon.

♥ Skicka ett mejl till Lilla Hjärtat (info@lillahjartat.net) och berätta att du är med och tävlar och svara på frågan vad som skulle få dig att handla i butiken (t.ex. större sortiment, någon speciell produkt, lägre priser eller frakt, designen osv.)

Tävlingen är alltså öppen för alla - med eller utan Facebook eller blogg!

♥ Avsluta med att lämna en kommentar till detta inlägg där du skriver vad som skulle få dig att handla hos Lilla Hjärtat och berätta vad du vill vinna.

Tävlingen pågår till och med den 24 juni och vinnaren utses av Lilla Hjärtat!


Tävlingen är avslutad. Grattis Stamp-E!

 
 
Monia - mamma till Tuvalie

Monia - mamma till Tuvalie

18 juni 2012 10:19

jag är med :) Har skickat ett mejl!

Slog på stort och gillade deras sida på facebook också (Monia Sundgren)

Tipsade även i min tipsblogg så fler hittar hit :) http://moniatavlar.blogg.se/2012/june/lilla-hjartat-24-juni.html

Det som skulle få mig att handla i butiken är först och främst att det finns möjlighet att förskottsbetala. För mig som inte får ta på faktura p.g.a skulder, och som inte har ett VISA-kort så är förskottsbetalning eller direktbetalning med bank det enda alternativet. Jag har stött på alldeles för många sidor där jag inte kunnat beställa för att dom inte har andra alternativ än faktura och visakorts-betalning, så STORT plus på att dom har fler alternativ :)

Jag skulle vilja vinna punkt nummer 2: Ett paket med ram, tandburk, kulspel, sydjur och klädnypor

Hoppas på tur :)

http://moniasundgrenjansson.blogg.se

 
Sara - Ensamstående mamma

Sara - Ensamstående mamma

18 juni 2012 13:27

Jag har länkat här: http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2012/june/vara-fran-lilla-hjartat.html och gillat deras sida (Sara Kramer).

Det som skulle få mig att handla i butiken är som Monia skriver, förskottsbetala, och så fri frakt. Det är just frakten som brukar dra iväg mycket tycker jag när man handlar.

Jag skulle vilja vinna nr 5, bestick :)

Mail: sara_kramer@live.com

http://dolphin.blogg.se

 
Helena Lindgren

Helena Lindgren

18 juni 2012 13:30

Jag är med

Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar ni här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/20330369/taevling-hos-jennyjon.htm#WriteComment

har skickat ett mejl.

För mig så finns det et väldigt storutbud för dom små. Pluss att dom är lite annorlunda allt ser inte ut som vanligt vilket man lätt kan tycka inte är så kul. Men här finns det roliga saker i alla fräger och former som jag blir riktigt fashnierad av. Här finns allt för dom små på ett och samma ställe.

Skulle jag ha turen med mig och vinna så skulle jag vinna nummer 1 en body till min syster nyfödda bebis.

Håller hårt i mina tummar och hoppas på tur

Kram

http://www.supergirlpower.devote.se

 
Baby2011

Baby2011

18 juni 2012 14:01

Hej :) Jag är med och tävlar och har gjort ett inlägg på bloggen

http://minbebis.com/blogg/baby2011/tavlar-2/

om jag vann så skulle jag välja besticken då min dotter fyllt 1år och snart kommer börja äta helt själv :)

http://minbebis.com/blogg/baby2011/tavlar-2

 
Agnes, gravid vecka 40

Agnes, gravid vecka 40

18 juni 2012 15:20

♥ Gillar Lilla Hjärtat på Facebook med namnet Agnes Åsberg
♥ Bloggat: http://aggehh.blogg.se/tavlingstips/2012/june/vinn-vara-fran-lilla-hjartat-246.html

♥ Jag vill vinna 6:an, drickmuggen.
Det som lockar mig till butiken är först och främst det mysiga namnet på den! "Lilla hjärtat". Sen ÄLSKAR jag kategorin "Små nödvändigheter" där det finns massa bra grejor.

http://aggehh.blogg.se

 
Ingen bild

Emma S

18 juni 2012 22:52

Jag vill gärna vara med :-) Gillar på facebook (Emma Sjöberg)
Måste lite andra lyfta fram att fri frakt eller iaf fri frakt vid större beställningar vara något jag skulle uppskatta. Vill lyfta fram att jag är väldigt glad för att de inte har delat upp produkter i tjej och killgrejer/kläder, företag som har den updelningen får mig att tappa förtroende för på en gång.
Skulle jag vinna skulle jag vilja vinna en body med pytteliten tryck på till en barndomsvän som väntar tillökning i slutet av sommaren :-)

 
Johanna

Johanna

19 juni 2012 09:18

Jag är gärna med. Jag har länkat här;
http://barajagochmin.blogspot.se/2012/06/jag-tavlar-hos-jenny-och-jon.html
Det som skulle få mig att handla hos lilla hjärtat är sänkt frakt. Jag handlar det mesta på nätet men oftast då det är fri frakt eller annan typ av erbjudande som gör att det låga priset vägs upp av en hög frakt. De nätbutiker jag handlar mest av har som högsta frakt på 25:-
Om jag vann så skulle en Kabelstickad mössa med tofs passa tjejen fint till hösten.

http://barajagochmin.blogspot.se

 
Spacegirl

Spacegirl

19 juni 2012 19:30

Jag är gärna med :-)

Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/june/24-juni-utlottning.html

Jag handlar hos seriösa webbutiker, så är det en seriös butik med gott rykte och låg/gratis frakt så handlar jag mer gärna.
Har jag turen att vinna vill jag ha den snygga drickmuggen :-)

http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg

 
Ingen bild

Annika Nilsson

20 juni 2012 15:27


Jag vill vara med!

Jag har gillat och delat tävlingen på FB (Annika Nilsson)

Jag skulle gärna se lite tips om bra presenter till dop, födelse osv!

Jag skulle vilja vinna en vara från Lundmyr of Sweden.

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

 
Ingen bild

Frida

20 juni 2012 20:16

Gillar på FB (Frida Thorsell).

Jag tycker att ni ska försöka pressa priserna och göra en snyggare hemsida för att locka fler kunder, jag skulle i alla fall handla hos er då.
Även större sortiment skulle hjälpa.

Jag skulle vilja vinna: 7. Ett paket med TIP-byggbitar storlek XL

frida-88@hotmail.com

 
Carola L

Carola L

21 juni 2012 08:06

Jag vill vinna en body med pyttelitentryck eftersom vi inte har kvar något alls i klädväg till baby.... ibland går det inte som man tänkt sig ;-) jag skulle handla där om jag hade pengar til det :-)

Gillar på FB (Carola Lind) och har mailat Lilla Hjärtat

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/june/vara-fran-lilla-hjartat.html

carola(at)officefixarna.com

http://mammamuh.blogg.se

 
Stamp-E

Stamp-E

21 juni 2012 08:08

det är så orättvist... vi väntar vårt andra barn i augusti, och jag vill oxå vara med i alla såna här tävlingar, men bara för att jag valt att "våga vägra facebook", så blir man automatiskt exkluderad :( det är inte rättvist...

http://stamp-e.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

21 juni 2012 08:21

Hej! Nu tror jag inte att du läste tävlingsreglerna ordentligt... Det står klart och tydligt att man inte behöver ha varken blogg eller Facebook för att vara med och tävla. Det finns ett tredje alternativ för vi ville att så många som möjligt skulle kunna vara med. Det finns en rättvisa. ;)
Trevlig midsommar!

 
Stamp-E

Stamp-E

21 juni 2012 08:38

ooopppssssss. ehhh hehe.. *skäms*

självklart är jag med och tävlar då.. har mailat info@lillahjartat.net

det som skulle få mig att handla mer är att könet på min bebis är avslöjat... och det blir det (förhoppningsvis om "hen" ligger på rätt håll) om en vecka...

då önskar jag att jag kunde vinna paket nr 1, för det blir säkert en kall vinter, och jag vill inte min bebbe ska frysa...

trevlig helg och glad midsommar önskar Stamp-E

http://stamp-e.bloggplatsen.se

 
liselotte

liselotte

23 juni 2012 13:08

Tack för tipset, är gärna med och tävlar. Har jag turen att vinna vill jag gärna ha TIP-byggbitar. Har gillat på facebook, liselotte andersson och länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.gr/2012/06/lilla-hjartat-246.html Det jag tycker kan förbättras är en lägre fraktkostnad, för ska man bara köpa någon enstaka vara blir den väldigt dyr med 49:- i frakt. Ha det så gott, Liselotte

http://liselottess.blogspot.com

 
Caroline Andersson - Mamma till Elias

Caroline Andersson - Mamma till Elias

24 juni 2012 13:09

Jag är med och tävlar och gillar på facebook - Caroline Andersson
Jag vill vinna vällingburken, har hört så mycket bra om den! :)

http://caroliinea.bloggplatsen.se

 
Lotta

Lotta

24 juni 2012 18:42

Jag är med!

Har gillat på fejjan, Lotta Sundin och har lagt bild o länkar i min blogg.
Mejlar Lilla Hjärtat oxå... :)
Jag skulle vilja vinna en bebismössa från Lundmyr =)

KramKram!

http://www.esmeralda71.blogg.se

 
Lotta

Lotta

24 juni 2012 18:44

Men oj...å så var det ju det där med vad som skulle få mig att handla mer.
Jo, ärligt...förstasidan ser lite oseriös ut. Jag skulle uppskatta en annorlunda layout på den ;)

http://www.esmeralda71.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 18 april 16:00


Lin och Sia har tillverkat glitterflaskor, ett enkelt men väldigt fascinerande pyssel. I genomskinliga plastflaskor hällde vi olika sorters färgat glitter och diverse småsaker som stjärnor och annat roligt innan vi fyllde upp flaskorna med vatten. Ko...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 17 april 07:30

  Det här pysslet imponerade faktiskt lite på Lin när vi gjorde det, för det var något som hon inte sett innan. Och vid första kollen på utskriften ser allt huller om buller ut, men efter målning och vikning sker det magiska. För i en vinkel bli...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 15:30


... och så var det inte mer. Och det var inte bara vädret. Kråkfåglar har varit på det igen. Får väl köpa penséer eller nåt istället då...   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 16 april 07:00


Nu har Lin börjat om simskolan igen och håller till i stora bassängen, och i helgen var vi i badhuset så hon skulle få träna lite mer. Hela familjen var med och simmade och badlekte, men vi satte även Ian, Isa och Loe på att simma några längder och I...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 15 april 05:45


Efter förra måndagens plus har jag kämpat hårt den här veckan för jag ville verkligen inte ha två plus på raken. Och det blev det inte heller! Att det skulle bli minus visste jag faktiskt redan när jag gick och la mig igår för jag har aldrig gått u...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards