jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 20 mars 2013

Tävling hos oss: Vinn ett valfritt sportarmband från Sportarmbandet.se

Av Jenny och Jon Sjöberg - 20 mars 2013 21:15

Sportarmbandet.se säljer armband så att du smidigt kan ta med dig mobilen när du ska ut och motionera. Att ta med telefonen till gymmet, joggingrundan eller vart man nu tar sig för att träna är praktiskt på flera sätt. Dels för att man kan bli nådd förstås, men också för att det finns många olika användbara appar att nyttja för att hålla kolla på träningspasset. Så ett sportarmband är en mycket smart grej till din redan smarta telefon. Och nu kan du vinna ett armband!


Till iPhone4 finns det här fodralet i rosa och svart.


Sportarmbandet.se säljer armband till flera utav marknadens vanligaste mobiler. Ett färgglatt armband i rosa och svart kanske passar bra att jogga in våren med? Eller vad sägs om det här snygga vita armbandet i slitstarka materialet neoprene, med en smidig nyckelficka, till iPhone5?


Sportarmband iPhone5 klar vit.


Om du äger en telefon av märket Samsung finns det också många olika varianter av fodral att välja bland som också hjälper till att skydda den mot fukt och regn och för att underlätta navigeringen med mobilen. Det finns bland annat en snygg variant i tyg som är mjukt men som ändå håller mobilen på plats med kardborrelås.


Sportarmband till Samsung Galaxy i silvertyg.


____________________________________________________________________________



Nu kan du vara med och tävla om ett valfritt sportarmband hos oss från Sportarmbandet.se.

Tävlingsreglerna är lätta!

Kika in hos Sportarmbandet.se och leta upp ditt favoritarmband. Berätta vilket det är, 

svara på frågan hur och var du helst motionerar och lämna alltsammans i en kommentar.


Glöm inte att lämna blogg- eller mejladress

(Obs! Mejladress lämnas i kommentarsfältet!)  vi kan kontakta dig.

Tävlingen pågår till och med måndagen den 25 mars. Efter det presenterar vi vinnaren.



Tävlingen är avslutad. Grattis till vinsten, Kristiina! Du är mejlad.

 
 
Ingen bild

Kristina/SheTrollaN

21 mars 2013 13:55

Det här blev min favorit:
http://sportarmbandet.se/sportarmband-samsung-galaxy-s3/sportarmband-samsung-galaxy-s3-gulsvart

Jag motionerar helst genom promenader med hunden. Känns så ologiskt att först motionera utan hunden för att sedan komma hem och ha en hund som vill gå långpromenad, när man själv vill kasta sig i soffan. Dessutom är det skönt med frisk luft. Fast det är klart, när jag ser mig själv i spegeln kan jag allt tänka att jag borde besöka det där gymmet regelbundet...
kicki_m1@hotmail.com

 
Ingen bild

Marie

21 mars 2013 16:10

Jag gillade alla armband till iPhone 4/4s, men det svarta och gula skulle passa till mina nya gula träningsskor!

Jag tränar på ÖUIF, ett universitetsgym och där tränar jag allra helst Zumba eller ngt annat dansinfluerat pass, men med två små barn är det inte alltid lätt att ta sig iväg så då blir det crosstrainern i garderoben eller mina stavar som får arbeta och det finns inget bättre än att ha bra musik i öronen, nu lånar jag alltid sambons armband från Ullared som han fick i farsdagspresent! Välanvänt och omtyckt ;)

 
Heidi

Heidi

21 mars 2013 20:49

Av alla träningsformer gillar jag nog cykling bäst! Och då cyklar jag såklart med bra musik i öronen - helst någon sköngungande reggae... ;) När jag cyklar till jobbet sommartid måste jag cykla 3 mil på stor väg och kan inte hålla på och byta låt och krångla - men med en sån här på armen kan jag nog lova att det går att göra det trafiksäkert! =)

Jag vill ha det fina råååååsa fodralet till min iPhone 4!
http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4/sportarmband-iphone-4-svart-rosa

Kram!

heidilarsson@hotmail.com

http://livetenligtheidi.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

22 mars 2013 07:25

Alla var fina, men personligen gillade jag denna bäst:
http://sportarmbandet.se/sportarmband-samsung-galaxy-s3/sportarmband-samsung-galaxy-s3-gulsvart
Den var både neutral och färgstark på samma gång.

Det är svårt att välja hur jag helst motionerar eftersom jag gillar att göra lite av varje - löpning, aerobics med vikter och zumba tränar jag regelbundet (promenerar också dagligen med hunden). Men de motionsformer jag föredrar är snabba och konditionsbyggande. :)

 
Mikko

Mikko

22 mars 2013 09:38

För närvarande ligger fokus på tempostarka barnvagnspromenader eftersom jag avskyr kyla mer än något annat. Men när (om) kylan ger sig av kommer det även för första gången på flera år att bli joggingturer i skogen. I och med att tekniken gått framåt så mycket med alla appar och dylikt känner jag att det faktiskt kan bli lite skoj att börja löpa igen (gjorde det mycket i yngre år men släppt det helt nu). Att kunna se hur långt man sprungit, vilket tempo och hur många kalorier man bränt är asläckert.
Jag har en iPhone 4s, men saknar ett sportarmband till det. Känns ju inte helt bekvämt att ha telefonen hoppandes i shortsfickan när man springer ... därför hade det varit grymt kul om jag vann en sådan i svart/silver.

http://mensworld.se/author/mikko

 
Ingen bild

mats.bostrom09@gmail.com

22 mars 2013 09:49

Sportarmband Samsung Galaxy S3 gul/svart
Skulle passa mig perfekt när jag tränar.
http://sportarmbandet.se/sportarmband-samsung-galaxy-s3-gulsvart
mats.bostrom09@gmail.com

 
Ingen bild

Christina Frisberg

22 mars 2013 11:01

Hej ja du det skulle underlätta en hel del faktiskt att slippa plocka med sina småsaker mellan varje träningsstation. jag tränar på Itrim och tycker det är askalas, det är superbra personal som peppar hela tiden, och bra musik som underlättar när krafterna börjar att sina, och en varierad och rolig träning, med varannan station puls och redskap. om jag nu äntligen har turen med mig att vinna så vill jag helst ha dennahttp://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4-svart-rosa, tycker den är både snygg och praktisk, och matchar mina träningskläder perfekt.
varma vårkramar till den som vill och behöver. :)

 
Ingen bild

Christina FrisbergChristina Frisberg

22 mars 2013 11:02

sorry glömde ju mejl frisanpoxy@hotmail.se

 
Ingen bild

Linda

22 mars 2013 14:24

Jag föredrar att ta långa promenader och de gånger jag vill ta ut mig själv lite mer ställer jag mig på crosstrainern eller ett danspass så som aerobics eller step-up och ger allt. Är jag riktigt frustrerad på något i vardagen brukar jag sätta på hög musik och städa lägenheten, sedan avslutar jag det med bakande i köket. Efter det har man fått en helkroppsträning som heter duga och något gott ut av det hela. Får en att må lika bra varje gång!

Mitt favoritarmband skulle jag dock vilja ge bort till min mamma. Hon brukar likt mig ta långa promenader, träna på en crosstrainer och spendera mycket tid i köket. Detta armband skulle passa henne perfekt så hon slipper hålla mobilen i handen eller i väskan varje gång hon tränar. Jag tror att hon även skulle ha användning av den i hemmet och i bilen. Vore ett perfekt armband till en perfekt mamma.

http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4/sportarmband-iphone-4-svart-rosa
flickan.i.timglaset@gmail.com

 
Ingen bild

Sara Söderlund

22 mars 2013 15:30

Hej! Jag är helst UTE (på en snöfri grusväg) och springer i intervaller, till bra musik. Min mobil skumpar för närvarande i jackfickan eller i svettiga handen! Därför skulle denna vara perfekt:

http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4/sportarmband-iphone-4-svart

/Sara Söderlund
sara.soderlund88@gmail.com

 
Ingen bild

Tyrone Björck

22 mars 2013 17:07

Hej!
Min motion utomhus just nu är mest med vovvarna. Perfekt att ha ett sportarmband då och till sommaren när cykeln ska fram till mig och vovvarna:)
Jag föll för det här sportarmbandet.
http://sportarmbandet.se/sportarmband-samsung-galaxy-s3/samsung-galaxy-s3-silversvart
Blir nog perfekt för promenad, joggingtur och cykeltur med hund:)
Ha det bra!
Hälsningar
Tyrone Björck
gizmobus@hotmail.com

 
Ingen bild

Maria

22 mars 2013 18:41

http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-5/sportarmband-iphone-5-silver Skulle passa perfekt på alla de ridturer i ur och skur som min två ponneis kräver.
ytligast@gmail.com

 
Ingen bild

Gabriella Ekdahl

22 mars 2013 20:51

Hej!
Jag önskar mig detta snygga sportarmband i rosa!
http://sportarmbandet.se/sportarmband-samsung-galaxy-s3/sportarmband-samsung-galaxy-s3-rosa

Jag tränar helst till peppande musik och älskar både kondition och styrka. Mycket gym och egna övningar både inne och ute. Nu när det blir varmare ska jag börja med löpning och satsa mer på träning utomhus. Med min nya mobil ska jag kunna lyssna på härlig och peppande musik! Det enda som fattas är ett sportarmband! Håller nu tummarna för detta!
stor kram!
/Gabriella Ekdahl från Uppsala
pepsan4@hotmail.com

 
Ingen bild

Tina

22 mars 2013 21:39

Jag skulle gärna vilja vinna detta http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4/sportarmband-iphone-4-svart

Jag joggar mestadels. 5 mil i veckan brukar det bli. Tycker de är så så skönt att skingra tankarna och njuta av naturen och solen strålar i ansiktet nu när de börjar kika fram. Älskar det, men ibland vore det skönt att ha musik när man joggar.

 
Ingen bild

Kristiina

23 mars 2013 16:21

Min favorit:

http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4/sportarmband-iphone-4-svart

Jag motionerar helst utomhus för ljusets och friska luftens skull. Och som småbarnsförälder tar man motionstillfällena när det är möjligt. Därför är joggning/ powerwalk ett bra alternativ som passar när som helst! Ibland under barnens träningar i närheten av dem. Eller ibland med barnvagn.

Ha en bra dag!
Med vänlig hälsning, Kristiina

krieppola@spray.se

 
Ingen bild

Magnus S

23 mars 2013 16:25

Jag är gärna med och tävlar!
Denna vore perfekt och vinna:
http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4/sportarmband-iphone-4-svart

Min träning är cykling och löpning, under vintersäsong byts det ut mot promenader. Alltid tillgängligt och alltid möjligt utan att passa tider. Naturen är perfekt att träna i!

// Magnus

soder76@spray.se

 
Ingen bild

Hanna

23 mars 2013 20:28

http://sportarmbandet.se/sportarmband-samsung-galaxy-s3/sportarmband-samsung-galaxy-s3-svart

Jag går för det mesta på gym ungefär 5 gånger i veckan. Dock blir det lite tråkigt i längden så försöker även att ta en liten joggingtur då och då.

 
Ingen bild

Annika Nilsson

23 mars 2013 21:14

Den här gillar jag mest: http://sportarmbandet.se/iphone-5-svart
Jag gillar mest att gå långpromenader och att cykla!

 
Carola L

Carola L

24 mars 2013 13:01

Jag motionerar inte alls.... Jag skulle vilja vinna eftersom jag skulle vilja ge det till min 15-åriga dotter. Hon tränar för att genomföra sitt andra triathlon – som 6-åring bröt hon lårbenshalsen – vägen tillbaka har kantats av svåra smärtor eftersom lårmuskeln tagit skada av alla operationer. Belastningen på muskelfästet har varit enormt och hon har en kronisk inflammation, inte bara för skadan utan det har förvärrats av att hon vuxit fort.

Förra sommaren genomförde hon sitt första triathlon 14,5 år gammal. 500m simning, 20 km cykling och 5 km löpning. Tiden 1h 45 minuter var ingen topptid, hon hamnade bland de sista i tävlingen, i år är hennes mål att komma under 1h 30 minuter. Därför vore det så roligt att få överraska henne med detta eftersom hon görna lyssnar på musik under de ganska långa träningspassen

http://mammamuh.blogg.se/2012/august/lojliga-familjen-goes-umea-triathlon-part-2.html



Vill vinna: http://sportarmbandet.se/sportarmband-samsung-galaxy-s3/sportarmband-samsung-galaxy-s3-gulsvart
Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/march/sportarmband.html


tavlingar(at)officefixarna.com

http://mammamuh.blogg.se

 
Ingen bild

Gerdan R

24 mars 2013 14:42

Detta är mitt favoritarmband: http://sportarmbandet.se/sportarmband-samsung-galaxy-s3/sportarmband-samsung-galaxy-s3-lilasvart
Hjälp mig hitta motivation
att träna löpning och få motion
ha smartphonen på armen med musik ska göra susen
och boosta min löparglöd till tusen!
i.ronnlid@gmail.com

 
Ingen bild

Paola

24 mars 2013 16:47

Detta gillar jag: http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-5/iphone-5-svart-pemium

Jag löptränar helst i vår fina sjöpark! Där finns varierande terräng eftersom den ligger i anslutning till ett spår - så jag har mycket att välja mellan!

paola.allegrini@ymail.com

 
Ingen bild

Linn Eriksson

24 mars 2013 20:45

Började med raska promenader förra nyår...Nu springer jag milen (helst i skogen men där är oframkomligt just nu så nu är det asfaltlöpning som gäller) - det är underbart - men jag har redan slitit ut två sportarmband så jag håller tummarn och hoppas att detta läckra rosa får matcha min nyinköpta reflexväst, har redan spanat in en del lopp som skall sporra mig....http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4/sportarmband-iphone-4-svart-rosa

Håller tummarna och hoppas på tur.... erikssonlinn@hotmail.com

 
Ingen bild

Emma Andersson

24 mars 2013 22:04

Gillade denna bäst, riktigt snygg http://sportarmbandet.se/sportarmband-iphone-4/sportarmband-iphone-4-svart-rosa

Bäst av allt gillar jag att springa en runda,
nytt år & nya vanor - som är sunda!
Mobilen kan nu följa mig vart jag än går,
Det är smidigt, snyggt och bättre mår!

smilet4ever@hotmail.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 25 mars 14:43


En perfekt fika innan Sia skickas iväg på gympa!  

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards