jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 december 2013 16:45


Att lägga dyra pengar på vinterkläder till mig är jag inte mycket för. Helt enkelt för att de inte kommer att användas så mycket, och behöver inte utsättas för så tuffa påfrestningar. En ordentlig jacka som inte blir blöt ett måste, men den behöver ju inte kosta en massa.

I Skövde har Fyndfabriken öppnat nyligen så jag kollade där först och det räckte. Jag hittade både jacka och ett par lättare vindtäckbyxor som jag gillade. Och jag behövde bara betala strax under 900 kr - för båda plaggen!

Jackan kommer ju att användas mer, men någon gång ska det väl bli till exempel pulkaåkning och då kan det ju vara bra att ha ett par byxor också. Thermotights i alla ära men... /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 10 december 2013 14:01

Jag har fått chansen att testa en av Niveas nya produkter: Nivea Creme Care. Jag är ju supenöjd med deras lotion som går att ta redan i duschen. Mycket tidsbesparande så det här ska bli spännande. /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards