jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 11 november 2011

Tygbitar

Av Jenny och Jon Sjöberg - 11 november 2011 21:45

Vid senaste besöket på Gekås köpte jag en buff (läs mer om buff här) och även om tyget inte var det jag skulle ha valt i första hand har denna buff blivit välanvänd. Men nu ska jag ge på mig att göra några buffar själv. Att göra de sömlösa kommer jag inte att lyckas med men det ska nog gå bra ändå. På Hem & Hobby hittade jag några tygbitar som jag ska använda mig av och hoppas på ett lyckat resultat. /Jenny

 
 
Ingen bild

Lina

12 november 2011 11:40

Haha, det ser ju nästan ut som underdelen till min slöja men en buff är längre. Fanns massor av fina på sidan du länkade till.

Jenny och Jon Sjöberg

12 november 2011 16:32

Ja, vad tror du om mina chanser...? De var himla billiga i Ullared men lite pyssel är ju inte fel. Hoppas att det går bra. Ska leta rätt på symaskinen när det lugnat sig här. Kram! /Jenny

 
Kristina

Kristina

12 november 2011 22:04

Det ska bli spännande att se resultatet.
Kram!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

13 november 2011 09:15

När jag blir riktigt haj på detta kanske jag kan göra en till dig också! :) /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Måndag 25 mars 14:43


En perfekt fika innan Sia skickas iväg på gympa!  

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards