jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Jenny och Jon Sjöberg - 14 december 2011 15:00

En del av er har fått vårt julkort med posten och ni andra får ta del av det här.

Då slipper ni i alla fall öppna kuvertet uppochned...

Sorry, till er som fick göra det. Det gick lite för fort vid julkortskrivningen... ;)

Från oss alla till er alla - en riktigt God Jul!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 14 december 2011 14:45

  

Av Jenny och Jon Sjöberg - 14 december 2011 14:30

Den lilla snön som föll för några dagar sedan har helt försvunnit. Igår släpade jag upp cykeln igen ur vinterförvaringen i förrådet och cyklade med Nalle och så blev det idag också. Löpbandet skulle ju bara vara ett komplement till hans rastning och givetvis är det roligare för oss båda att kunna röra oss ute.

Men idag var det inte så lätt att ta sig fram. Under natten har det blåst och regnat massor och i skogen har träd fallit. Vi kom inte långt på cykelturen innan vi fick dra undan första trädet och mot slutet av cykelturen låg nästa. Det här trädet var lite större men jag och Nalle kämpade på som värsta skogshuggarna för att göra vägen framkomlig. Vi blev både smutsiga och dyblöta i det kalla snöblandade regnet men nu är det fritt fram! /Jenny

 

Av Jenny och Jon Sjöberg - 14 december 2011 14:00

Känslig hud var det här så jag ska få testa Niveas deo pure & sensitive. Spännande! För att vinna en presentförpackning står det i det bifogade brevet att om man delar med sig av en videofilm får man en presentförpackning. En film med vad då? När jag rollar runt i min armhåla...? Tror ingen vill se det... Men jag ska nog komma på något annat sätt att dela med mig av mina erfarenheter utan att någon ska behöva kräkas. /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards