jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Jenny och Jon Sjöberg - 1 december 2011 19:15

Jag hade ju mina aningar om att bloggen skulle tävlingsdrabbas idag och så blev det också. Antagligen kommer vi väl att tappa alla läsare vi har och när ni sedan ser klippet nedan där vi hjärntvättar små barn flyr ni väl snabbare än kvickt. ;)

Att vara runt till våra favvobloggare - ni vet vilka ni är - hamnar tyvärr lite i skymundan också...

Jag hittade fruktansvärt många tävlingar där ute och jag har deltagit i flera av dem idag! Tyvärr brukar utdelningen vara dålig på julkalendrarna då det är så många som är med så framöver kanske jag måste sålla lite. Imorgon tar jag ny tag.

Förresten, har ni tävlat något? /Jenny

Ett sött litet klipp från påsken 2006. FBK blev svenska mästare då så någon nytta gjorde det säkert!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 1 december 2011 14:16

Med posten kom vår julkortsbeställning så nu är det bara att börja adressera dem. Vi håller dock korten lite hemliga ett tag till så det blir en överraskning till er som får. Årets variant är väl dock ingen riktig höjdare, så få inte upp några större förväntningar. Jag är nog mest nöjd med julkortet 2009 vid Tomten-skylten. /Jenny

   

    

Våra julkort 2005-2010.

Av Jenny och Jon Sjöberg - 1 december 2011 07:00

Vi tackar så mycket för alla fina gratulationer som vi fick av er här igår på bloggen! Jättemysigt att så många av er brydde sig om vår bröllopsdag. För att ge lite tillbaka har vi på morgonen lottat ut ett halsband till en utav er som kommenterade inlägget.

   

Jon drog Fru Eriksson som vinnare. Grattis till dig. Mejla oss din adress så kommer ett litet halsband med posten: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi fick en riktigt härlig bröllopsdag och ser redan fram emot nästa... Varma kramar till er alla!

Av Jenny och Jon Sjöberg - 1 december 2011 04:45

Idag drar alla tävlingsjulkalendrar igång och det kommer nog att drabba bloggandet är jag rädd. För oss som har tävlingar som hobby är december en riktig högtid. Ifjol deltog vi i omkring 30 tävlingar varje dag 1-24 december. Och jag har kikat runt lite bland alla kalendrar och de är många i år igen. Kalendrar hos företag, på bloggar, på forum, på Facebook... Oj, oj. Ifjol satt jag nästan hela dagarna framför datorn - tur att Nalle finns så jag tar mig ute lite mellan varven. Det är väl inte helt omöjligt att bloggen kommer att  bombarderas med tävlingsinlägg också men kanske får jag någon av er att hänga på. För vem vill inte ha lite extra julklappar...? /Jenny

Av Jenny och Jon Sjöberg - 1 december 2011 04:00

      

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards