jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Direktlänk till inlägg 1 december 2011

Oj, så rörigt det blev med bloggandet

Av Jenny och Jon Sjöberg - 1 december 2011 19:15

Jag hade ju mina aningar om att bloggen skulle tävlingsdrabbas idag och så blev det också. Antagligen kommer vi väl att tappa alla läsare vi har och när ni sedan ser klippet nedan där vi hjärntvättar små barn flyr ni väl snabbare än kvickt. ;)

Att vara runt till våra favvobloggare - ni vet vilka ni är - hamnar tyvärr lite i skymundan också...

Jag hittade fruktansvärt många tävlingar där ute och jag har deltagit i flera av dem idag! Tyvärr brukar utdelningen vara dålig på julkalendrarna då det är så många som är med så framöver kanske jag måste sålla lite. Imorgon tar jag ny tag.

Förresten, har ni tävlat något? /Jenny

Ett sött litet klipp från påsken 2006. FBK blev svenska mästare då så någon nytta gjorde det säkert!

 
 
KKUNGAMANDA

KKUNGAMANDA

1 december 2011 19:47

Vara med i min fantastiska tävling där du kan vinna ett valfritt iphoneskal från merskal.se?
(Har du ingen iphone passar det ju perfekt att ge bort ett iphoneskal i julklapp)

Isåfall klicka här --> http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-iphoneskaltillbehor.html#comment

http://kkungenduvet.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

1 december 2011 19:49

Kul att du informerar om det! :)

 
skrivmoster

skrivmoster

1 december 2011 22:23

Jag blev helt såld på Jon och den söta tjejen som sjöng - vad det nu var?! Jättegulligt och jag längtaar ännu mera efter "mina" småtjejer som kommer om 17 dagar!!!

Kram på er tävlingsfreak!! Ni är beundransvärda som orkar ...

http://skrivmoster.bloggplatsen.se

Jenny och Jon Sjöberg

2 december 2011 04:50

Ja, visst är de söta! Jag hittade klippet när jag letade i datorn. Jon ville inte lägga ut en bild på honom i rosa kjol så det fick bli detta istället... ;)

Får ser hur länge tävlingsorken sitter i. Klockan är inte ens fem på morgonen än och redan två tävlingar avklarade. :)

Så fort första vinsten ramlar in känns det bättre.

Trevligaste av helger till dig! /Jenny

 
ihemmetslugn

ihemmetslugn

2 december 2011 06:04

Blev 22 tävlingar igår, får se hur många det blir idag :)
Hoppas ni får en bra dag och trevlig helg

http://ihemmetslugn.blogspot.com

Jenny och Jon Sjöberg

2 december 2011 06:07

Här blev det några fler. Får se hur utdelningen blir. Vet inte om jag orkar gå upp halv fem även under helgen...? ;)

Lycka till och hoppas att du får något härligt vinstbesked idag! :) /Jenny

 
Lotta

Lotta

2 december 2011 06:57

Jag hann inte tävla så mycket som jag ville...eller borde ha gjort ;) Men några klickade jag mig in på iaf. Ska försöka tävla på några varje dag iaf, även om tiden inte vill räcka till. Hoppas ni har turen med er i alla tävlingar! =)

http://www.esmeralda71.blogg.se

Jenny och Jon Sjöberg

2 december 2011 06:59

Jag har inte varit med så många år och tävlat i julkalendrarna men det känns som det är väldigt många i år - och ännu fler som är med och tävlar. :(

Stort lycka till du också! :) Får se vem som kammar hem första... ;) /Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny och Jon Sjöberg - Torsdag 28 mars 08:00


Vi var inte snabbast på´t men hade tur ändå för det fanns ägg kvar... Barnen letade kring Högåskyrkan och ganska snabbt hade barnen hittat varsitt fint Bamse-påskägg.    ...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Onsdag 27 mars 17:30

  Med posten kom en hälsning från Påskharen som meddelade att han tänkte ha vägarna förbi senare. Och så blev det! På eftermiddagen fick barnen syn på honom, men då hade han redan hunnit gömma påskäggen i trädgården. Så efter lite meet & greet f...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 17:15

Igår var det Pippi Långstrump-tema på bibblan och särskilt på sagostunden som hölls på ett annat ställe än i det vanliga runda rummet då uppslutningen var så stor. Lin och Sia, som var pippiklädda, gick bland annat tipspromenad innan de satte sig ner...

Av Jenny och Jon Sjöberg - Tisdag 26 mars 12:45


... blev mycket lyckad och det var länge sedan som alla satt kvar så länge och åt middag. Det fanns allt möjligt att välja på i ost- och kexväg, men också lite godis, salta pinnar, sushi, stekt chilihalloumi med mera.   ...

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards