jennyjon - vår vrå av världen - livet med fem barn

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Jenny och Jon Sjöberg - 20 oktober 2014 12:45

Varje månad betalar vi en tjuga för att hålla bloggen fri från reklam som vi själva inte har godkänt. I början var det smidigt att bara skicka iväg ett sms och få en kod. Men när det inte längre skulle gå att göra sms-köp hur som helst så blev det lite krångligare. Jag fick skaffa ett WyWallet-konto och fylla på där med pengar som det dras ifrån när jag gör sms-köp. Men jag fann mig i det. Idag skulle jag göra en betalning med nya telefonen och egentligen var det inte mobilens fel utan jag skyller på Telia. Jag har betalat för ett refill-abonnemang som heter Ladda Allt och så här står det om det:



500 st/mån syftar på antal sms och mms och på mitt konto hos Wy Wallet fanns det pengar, men sms-köpet gick ändå inte att genomföra. För på mobilen fanns det inte tillräckligt med pengar för att skicka sms:et - trots att jag har gratissms! Så jag fick fylla upp mina 0,83 kronor (har ju 100 minuter gratis varje månad så det har känts som tillräckligt för jag ringer inte så mycket) bara för att kunna betala för att få bort reklamen. Jag tycker helt klart att det borde ha fungerat ändå och antingen gått under mina minuter eller mina sms - som jag redan betalat för! Ladda nästan allt snarare... /Jenny

Presentation


Välkommen till Jenny och Jon, ett gift par som bor i Tibro tillsammans med våra fem härliga barn. Ian är född -12, Isa -14, Loe -16, Lin -18 och Sia -21.

Följ oss i vår vardag!

Kontakt: jenjonsjoberg@hotmail.com

Vi har bloggat i över 13 år!

Den 25 juli 2010 startade vi jennyjon-bloggen. I över ett decennium har vi hållit liv i den här bloggen. Minst ett blogginlägg per dag har vi publicerat. Och fler ska det bli!

Vi finns på Youtube!

 

          Följ oss på Youtube:
               jennyjontube

 

      

Besökare just nu...


Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards